مجتمع بزرگ کارآفرینی در استان اصفهان راه اندازی خواهد شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برای ایجاد کارآفرینی، در حال آماده کردن فرصت برای عقد قرارداد با خیرین مدرسه ساز هستیم تا مجموعه کارآفرینی بزرگی را در استان اصفهان راه اندازی کنیم.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد حسن قائدیها در یکصد و هفدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: موضاعت مهمی که در دستور کار این جلسه قرار دارند نحوه ساماندهی و برنامه ریزی هدایت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه در سال تحصیلی ۹۷_۹۶، هماهنگی برای برگزاری مسابقات آسیایی دانش آموزی در استان اصفهان و عقد تفاهم نامه همکاری پژوهشی بین اداره کل آموزش و پرورش استان با دانشگاه های علوم پزشکی و نجف آباد از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه هستند.

وی بیان کرد: سال گذشته اولین سال اجرای هدایت تحصیلی دانش آموزان بود که مباحث مربوطه مطرح و رصد شد و با تدابیر لازم توانستیم با کمترین آسیب در بین استان های کشور اقدام به اجرای طرح هدات تحصیلی کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: امسال در دومین سال اجرای هدایت تحصیلی تغییراتی ایجاد شده است از جمله تغییر آزمون های مشاوره ای، صدور فرم هدایت تحصیلی با رویکرد خاص، تعیین کف نمره برای تعیین رشته و ... هستند.

قائدیها تاکید کرد: به جهت ترغیب دانش آموزان به هنرستان ها، و ایجاد کارآفرینی در میان دانش آموزان، کارهای بزرگی در آموزش و پرورش استان اصفهان انجام داده ایم از جمله ایجاد ۴۰ پژوهش سرای دانش آموزی در استان، در دستور کار قرار دادن فعالیت مراکز تخصصی آموزش هنرآموزان، برگزاری جشنواره های مختلف کسب و کار و مراکز کارآفرینی و... و. هستند.

وی بیان کرد: هم اکنون برای ایجاد کارآفرینی، در حال آماده کردن فرصت برای عقد قرارداد با خیرین مدرسه ساز هستیم تا بلکه بتواند مجموعه کارآفرینی بزرگی را در استان اصفهان راه اندازی کند به طوری که مقدمات کار انجام شده است و امیداوریم بتوانیم مجتمع بزرگ کارآفرینی را در استان اصفهان راه اندازی کنیم.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار