نگاه حمایتی شورای شهر به گره گشایی از پروژه های عمرانی

نائب رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: موضوع مهمی که در زمان تصویب پروژه های عمرانی توسط شورای اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد توجه ویژه به دانش مدیریت ریسک پروژه، سنجیدن شرایط مختلف و تعریف چشم انداز بلند مدت برای اجرای پروژه های عمرانی است.

نائب رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: موضوع مهمی که در زمان تصویب پروژه های عمرانی توسط شورای اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد توجه ویژه به دانش مدیریت ریسک پروژه، سنجیدن شرایط مختلف و تعریف چشم انداز بلند مدت برای اجرای پروژه های عمرانی است.

محمد باتوانی در نشست کمیسیون عمران شورای اسلامی زرین شهر با جمعی از معتمدین و اهالی خیابان امام رضا(ع) با اشاره به وضعیت نابسامان مالی شهرداری ها، اظهار داشت: امروز شهرداری ها با شرایط بد اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند از این رو اداره شهر و پرداخت حقوق پرسنل و کارگران به یکی از اولویت ها مدیریت شهری مبدل شده هرچند تامین منابع درآمدی نیز بسیار دشوار شده است و شهرداری باید راه‌هایی برای پرداخت حقوق پرسنل، تمیز کردن خیابان‌ها و معابر و جمع‌آوری زباله و خدمات عمومی پیدا کند.

وی افزود: در مرحله بعد اتمام پروژه های نیمه تمام با اولویت اهمیت در دستور کار شهرداری زرین شهر قرار گرفته و از سوی دیگر نگاه شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر در این شرایط بحرانی آن بوده تا قبل از پایان پروژه های عمرانی نیمه تمام پروژه جدیدی را کلنگ نزنند و طرح های بحق و مهمی از جمله اجرای ادامه خیابان فردوسی ،تکمیل مشاغل شهری زرین شهرو...باید در اولویت اجرا باشند.

نائب رئیس شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: موضوع مهمی که در زمان تصویب پروژه های عمرانی توسط شورای اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد توجه ویژه به دانش مدیریت ریسک پروژه، سنجیدن شرایط مختلف و تعریف چشم انداز بلند مدت برای اجرای پروژه های عمرانی است.

وی عنوان کرد: شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر همواره باسعی وتلاش جهادی درصدد اجرای بهترین پروژه های عمرانی در شهر بوده تا بتواند حقوق اصلی وبحق شهروندان را ادا کند از این رو استفاده از فکر و خرد جمعی و همچنین عمل به فرایند برنامه ریزی و اجرای پروژه های شهری در محلات مختلف مورد توجه بوده است.

باتوانی بیان کرد: با توجه به اینکه زرین شهر دارای استعداد و بستر های لازم برای رشد و توسعه ورزش است، از این رو مجموعه ورزشی چند منظوره امام رضا(ع) طراحی و به تصویب شورای اسلامی زرین شهر در دوره چهارم رسید که بستر مناسبی برای توسعه فرهنگ و ورزش ان منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبه مردم در خصوص اجرای مجموعه ورزشی چند منظوره امام رضا(ع) پیشنهاد می شود این پروژه در دو فاز آزادسازی و اجرای فاز عمرانی برنامه ریزی های لازم انجام گیرد تا بتوان به اجرا و اتمام این پروژه بیش از پیش امیدوار بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار