ارتباط با مردم و اعتمادسازی؛ مهمترین اولویت‌های شورای شهر

عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: کمیسیون عمران شورای اسلامی زرین شهر تلاش کرده در حیطه مسئولیت خود تقاضاهای شهروندان را با جدیت دنبال کند چراکه سیاست اصلی این کمیسیون آن بوده که وقت و فرصت را صرف حل مشکلات موجود شهر کند و از هدر دادن فرصت های طلایی خدمت به شهر و شهروندان اجتناب کند.

عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: کمیسیون عمران شورای اسلامی زرین شهر تلاش کرده در حیطه مسئولیت خود تقاضاهای شهروندان را با جدیت دنبال کند چراکه سیاست اصلی این کمیسیون آن بوده که وقت و فرصت را صرف حل مشکلات موجود شهر کند و از هدر دادن فرصت های طلایی خدمت به شهر و شهروندان اجتناب کند.

سوده باقری در نشست کمیسیون عمران شورای اسلامی زرین شهر با جمعی از معتمدین و اهالی خیابان امام رضا(ع) با بیان اینکه امروز تحقق خواسته های شهروندان در خصوص پروژه های عمرانی شهر در اولویت نخست قرار دارد، اظهار داشت:افزایش رفاه شهروندان دغدغه اعضای شورای اسلامی زرین شهر بوده از این رو رویکرد اعضاء شورای اسلامی در دوره پنجم حرکت در مسیری هدفمند برای خدمت رسانی شایسته به شهروندان است.

وی افزود: امروز یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی مدیران شهری در سراسر کشور کمبود منابع درآمدی برای اجرای پروژه های عمرانی و ارائه خدمات به شهروندان بوده اما با این حال همسویی پروژه‌های عمرانی شهرداری زرین شهر با نیازهای مختلف محلات و شهروندان مسئله ای است در این وضعیت اقتصادی مورد توجه شهرداری و شورای اسلامی این شهر قرار گرفته چراکه ما براین باور هستیم با این نگاه علاوه بر افزایش رضایت شهروندان می توان به افزایش کیفیت زندگی و تحول شهر افزود.

عضو شورای اسلامی زرین شهر شفافیت را مهم‌ترین راهکار اعتمادسازی بین شهروندان و مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: طی مدت گذشته کمیسیون عمران شورای اسلامی زرین شهر تلاش کرده در حیطه مسئولیت خود تقاضاهای شهروندان را با جدیت دنبال کند چراکه سیاست اصلی این کمیسیون آن بوده که وقت و فرصت را صرف حل مشکلات موجود شهر کند و از هدر دادن فرصت های طلایی خدمت به شهر و شهروندان اجتناب کند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه امروز با وجود همه کمبودها و مشکلات اقتصادی حاکم بر شهرداری ها سعی شده پروژه های نیمه تمام شهر با تعریف استراتژی مشخص به اتمام برسند و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر با تمام توان خود، با شناسایی مشکلات موجود در شهر و با تشکیل جلسات مداوم در تلاش هستیم به رفع موانع پرداخته شود، البته در این بین با حمایت همه جانبه شهروندان است که شهرداری و شورای اسلامی می توانند در رسیدن به شهر ایده آل، خلاق و توسعه یافته قدم های مؤثری بردارند.

باقری خاطرنشان کرد: در دوره پنجم شورای اسلامی زرین شهر اولویت‌بندی اجرای پروژه‌ها بر اساس ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام برنامه ریزی شده است، البته با توجه به خواسته مکرر ساکنین خیابان های امام رضا(ع)،سعدی، حافظ و ... برای اجرای پروژه سالن ورزشی چند منظوره امام رضا(ع) این مهم نیز مورد توجه قرار داشته البته مسئله آزادسازی مسیر اجرای پروژه در ابتدا باید به اتمام برسد که نیازمند تخصیص اعتباری حدود 30 میلیارد ریال بوده و امیدواریم پس از تحقق این مهم شاهد اجرایی شدن این پروژه و توزیع عادلانه خدمات مورد نیاز این محله به شهروندان خصوصا نسل جوان باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار