اعلام وصول طرح تشکیل استان اصفهان شمالی در مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس از اعلام وصول طرح تشکیل استان اصفهان شمالی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس از اعلام وصول طرح تشکیل استان اصفهان شمالی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سیدجواد ساداتی نژاد در گفت و گو با مهر، از اعلام وصول طرح تشکیل استان اصفهان شمالی در مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: تشکیل استان اصفهان شمالی با ۳۳ امضا امروز در مجلس اعلام وصول شد به نحوی که این طرح با هدف رضایتمندی، رفاه اجتماعی و حذف بروکراسی‌های اداری انجام شد.

وی با بیان اینکه در استان‌های وسیع در گیر و دار مسائل اداری بخش‌هایی از استان از سرعت عمل اداری بالایی برخوردار نیستند، افزود: کوچک شدن استان‌ها با هدف چابک شدن استان‌ها انجام می‌شود و این مهم به نفع همه استان‌ها است و نمونه‌ای از این کوچک شدن استان‌ها در خراسان رخ داد که موجب پیشرفت و توسعه بیش از پیش این منطقه شد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دنیا کشورهای کوچک‌تر ایران تعداد استان‌های بیشتری دارند، ابراز داشت: کشوری همانند ترکیه که کوچک‌تر از ایران است بالغ بر ۸۰ استان دارد و این کوچک شدن استان‌ها موجب ارائه خدمات هرچه بیشتر به شهروندان شده و مناطق نیز شکوفا می‌شوند.

وی ضمن اشاره به شهرهای در نظر گرفته شده در طرح استان اصفهان شمالی گفت: این طرح شامل شهرهای کاشان، آران و بیدگل، اردستان، نطنز، خور و بیابانک، گلپایگان، خوانسار و نائین است و روند خود را برای تصویب طی می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار