باشگاه به تمام وظایفش درباره رادولوویچ عمل کرد

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌‌آهن اصفهان گفت: باشگاه به تمام وظایف خود در قبال رادولوویچ عمل کرده و نمی‌دانم او چرا بازنگشته است.

محسن کرباسچی ، درباره تأثیر عدم بازگشت رادولوویچ بر روند تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: قطعاً غیبت رادولوویچ تأثیر خوبی بر تیم نخواهد داشت. اگر شخصی به عنوان سرمربی یک تیم انتخاب می‌شود، بومی بودن و یا نبودن آن فرد قطعاً تفاوت‌هایی دارد. در جلسه‌ای که هفته گذشته با مدیرعامل داشتیم، مسئولیت فنی تیم به حسن استکی سپرده شد و به نظر من او در بخش فنی به نحو احسن کارش را انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: استکی و صلصالی‌ سال‌ها کاپیتان ذوب‌آهن بوده‌اند و هر 2 از نیروهای جوان محسوب شده و باید از جایی کار را شروع کنند. چند هفته باقیمانده از لیگ برای استکی و صلصالی فرصت بسیار خوبی محسوب می‌شود. شرایط ذوب‌آهن در جدول نه جای نگرانی دارد و نه می‌توان خیلی بابت وضعیت تیم خوشحال بود. البته در چند هفته باقیمانده می‌توانیم شرایط تیم را بهبود ببخشیم اما اینکه تصور کنیم چون سرمربی نداریم ممکن است اتفاقات بدی رخ دهد، اشتباه است.
سرپرست تیم فوتبال ذوب‌‌‌آهن با دفاع از عملکرد مدیریت باشگاه، خاطرنشان کرد: دیدگاه مدیریت باشگاه درباره شرایط موجود، ایرادی ندارد و بهتر است تصمیمات اتخاذ شده در هیئت مدیره منطقی و اصولی و به نفع سیستم باشد و بتوانیم از آن پیروی کنیم. قطعاً نیز به همین گونه خواهد بود و ما از تصمیمات اتخاذ شده تبعیت خواهیم کرد.
وی در پاسخ به اینکه باید ارتباط باشگاه ذوب‌‌آهن و رادولوویچ را تمام شده تلقی کرد یا خیر، گفت: در این مورد چیزی نمی‌دانم و نمی‌توانم دروغ بگویم. اطلاعی ندارم که هیئت مدیره درباره این موضوع صحبتی انجام داده است یا خیر. اگر رادولوویچ می‌خواهد با باشگاه همکاری کند، باید هرچه زودتر بازگردد و اگر تصمیم به بازگشت ندارد، دلایلش حتماً محکمه‌پسند است. واقعاً اطلاع ندارم که رادولوویچ دلایل عدم بازگشت خود را برای باشگاه ارسال کرده است یا خیر.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار