تاوارس: من مشکلی با تیم سپاهان نداشتم

مربی دروازه بانان سابق سپاهان درباره جدایی اش از این تیم و انتقال نیازمند به اروپا توضیحاتی ارائه کرد.

تاوارس: من مشکلی با تیم سپاهان نداشتم
روی تاوارس مربی دروازه بانان سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره علت جدایی اش از این تیم اصفهانی اظهار کرد: در ابتدا باید از باشگاه سپاهان، امیرقلعه نویی و هواداران اصفهانی تشکر کنم و کار کردن در این تیم برایم افتخار بود. همچنین من به خاطر شرایط اپیدمی شیوع ویروس کرونا به ایران برنگشتم. علاوه بر این نزدیک ۶ سال در فوتبال ایران کار کردم و همیشه برای انجام کارهایم بین ایران و پرتغال در حال رفت و آمد بودم.
تاوارس درباره اینکه مشکلی غیر از ویروس کرونا با تیم سپاهان نداشت، گفت: من در باشگاه‌های مختلف کار کردم و مطمئن باشید اگر مشکلی با سپاهان نداشتم اکنون با شما صحبت نمی‌کردم. به هر حال در گذشته با باشگاه‌های ایرانی و پرتغالی مشکلات زیادی داشتم، اما با تیم سپاهان مشکلی نداشتم و این موضوع صحت ندارد.

ذهنیت لازم برای بازگشت به ایران را نداشتم

او بیان کرد: با توجه به شرایط ویروس کرونا در ایران، همسرم نگرانی‌هایی داشت، چون یک دختر ۱۲ ساله داریم و باید از او مراقبت کنیم. علاوه بر این قراردادم با باشگاه سپاهان در ماه ژوئن به پایان رسید و بعد از مشورت با وکلا و خانواده ام تصمیم گرفتم به ایران برنگردم. اگر به ایران برمی گشتم به علت نگرانی‌ها و شرایط روحی و روانی ام نمی‌توانستم کار خود را به درستی انجام بدهم. سعی کردم شرایط خود را به قلعه نویی و باشگاه سپاهان توضیح بدهم و به نظرم خیلی از هواداران هم در صورتی که جای من بودند همین کار را می‌کردند. افتخار می‌کنم که توانستم به رشد و پیشرفت دروازه بانان ایرانی کمک کنم. به هر حال احساس کردم که با این شرایط ذهنیت لازم برای بازگشت به ایران را ندارم.
تاوارس: من مشکلی با تیم سپاهان نداشتم/ یک مربی پرتغالی درصدد جذب نیازمند بود

درخشش نیازمند باعث شد پرتغالی ها به دنبالش باشند

مربی دروازه بانان سپاهان درباره شایعات و اخبار مرتبط ارتباطش با پیام نیازمند و فراهم کردن زمینه برای انتقال این دروازه بان به لیگ پرتغال گفت: به نظرم درست نیست که برخی از هواداران درباره من چنین قضاوتی داشته باشند و از شنیدن این اخبار در همان دوران بسیار ناراحت شدم. یکی از بازی‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا از تلویزیون پرتغال پخش شد و پیام نیازمند در این بازی عملکرد فوق العاده‌ای به نمایش گذاشت. به هر حال در چنین شرایطی طبیعی است که مربی پرتغالی عملکرد این گلر را زیر نظر گرفته و درصدد جذب او باشد. به طور حتم خبر دارید که سرمربی سابق صنعت نفت آبادان در سوپر لیگ پرتغال مربیگری می‌کند. همچنین بدون شک هر کسی از نیازمند خوشش می‌آید، چون عملکرد این گلر درخشان است. اصلا درک نمی‌کنم که چرا مردم می‌گویند من به دنبال جذب نیازمند بودم.
او افزود: یک نفر بعد از بازی تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به من زنگ زد و درباره نیازمند سئوال کرد و حقیقت را به او گفتم که این گلر فوق العاده است و اگر پول داشتم خودم او را به خدمت می‌گرفتم. همچنین در اروپا طبیعی است که باشگاه‌ها بازیکنان فوق العاده را خریداری کنند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار