کیخا: سعی می‌کنم خللی در تمرینات ژیمناستیکم ایجاد نشود

عضو تیم ملی ژیمناستیک درباره شرایط خود پس از شیوع ویروس کرونا توضیحاتی را بیان کرد.

سعیدرضا کیخا ملی پوش ژیمناستیک کشورمان د، درباره نحوه ورود خود به رشته ژیمناستیک اظهار کرد: خانواده ام علاقه زیادی به رشته کشتی داشتند و من را برای ورود به این رشته تشویق می‌کردند. برای اینکه آمادگی جسمانی خوبی برای ورود به کشتی داشته باشم از ۵ سالگی وارد رشته ژیمناستیک شدم، اما به دلیل موفقیت‌ها و علاقه‌ای که به ژیمناستیک پیدا کردم در این رشته ماندگار شدم.
او درباره نحوه تمرینات خود در تعطیلی اردو‌ها افزود: چند ماه اول که تازه ویروس کرونا شیوع پیدا کرده بود و آشنایی با این ویروس ناشناخته نداشتم در خانه تمرینات خود را انجام می‌دادم. اکنون نیز با رعایت نکات بهداشتی در باشگاه تمرین می‌کنم. مدتی است که فدراسیون یک اردوی آنلاین برای ملی پوشان ژیمناستیک در نظر گرفته است که این کار باعث شده تا اعضای تیم زیر نظر مربی تیم با انگیزه بهتری تمرینات خود را ادامه بدهند.
کیخا گفت: سرمربی و مربیان تیم ملی تمرینات همه اعضای تیم را زیر نظر دارند و نکات مختلف را از طریق فضای مجازی به ما آموزش می‌دهند.
او ادامه داد: اکنون با توجه به تعطیلی اردو‌ها در طول روز حدود ۴ ساعت تمرین می‌کنم. زمانی که در اردو حضور مستمر داریم تمرینات خیلی منسجم‌تر از حال است، اما با این شرایط سعی کرده ام که خللی در تمریناتم ایجاد نشود و با انگیزه ادامه بدهم تا به امید خدا شرایط بهتر شود.
عضو تیم ملی ژیمناستیک گفت: وضعیت خوبی برای شرکت در مسابقات سهمیه المپیک دارم، اما متاسفانه تصمیم گیری در مسابقات جمهوری آذربایجان باعث شد که کارم سخت‌تر شود. برای کسب رتبه اول یا دوم در این رقابت‌ها حاضر شدم. به علت شیوع ویروس کرونا و لغو مسابقات رتبه مقدماتی را به عنوان امتیاز نهایی محاسبه کردند. هنوز خیلی امیدوار هستم و دست از تلاش برنداشته ام تا به امید خدا در آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک بتوانم موفق شوم.
او ادامه داد: با برنامه ریزی فدراسیون ژیمناستیک که با هماهنگی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش انجام داده است فکر می‌کنم موفقیت خوبی تاکنون به دست آورده ایم. هم اکنون در رتبه سوم دنیا قرار داریم و برای اولین بار در رده بندی به سهمیه المپیک نزدیک هستیم.
عضو تیم ملی ژیمناستیک درباره تعویق زمان المپیک تصریح کرد: عقب افتادن مسابقات المپیک برای برخی از ورزشکاران که آسیب دیدگی یا مشکل داشتند فرصت خوبی است تا مشکلات خود را برطرف کنند.
کیخا گفت: با توجه به شرایط خوبی که داشتم تعویق المپیک به سود من نبود، اما سعی کردم که به این موضوع با دید مثبت نگاه کنم. امیدوارم در آینده اتفاق‌های خوبی برای من رخ دهد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار