فردا، آخرین مهلت دریافت کارت آزمون دکتری ناپیوسته

سخنگوی سازمان سنجش گفت: مهلت دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون دکتری ناپیوسته، فردا به پایان می رسد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ، درباره آخرین آمار دریافت کنندگان کارت ورود به جلسه کنکور دکتری گفت: توزیع کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ناپیوسته (PHD) سال ۱۳۹۹ از دیروز دوشنبه، ۶ مرداد آغاز و تا ساعت ۲۴ فردا چهارشنبه ، ۸ مرداد ادامه دارد.
زرین آمیزی ادامه داد: کارت شرکت در آزمون برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان به چهار روش (جستجو بر اساس شماره پرونده و سریال ثبت نامی، جستجو بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری، جستجو بر اساس شماره پرونده و کد ملی، جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی) می‌توانند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.
او با بیان اینکه تعداد کل داوطلبان کنکور دکتری ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ نفر است، افزود: بر اساس آخرین آمار تا امروز سه شنبه، ۷ مرداد تعداد ۸۹ هزار و ۹۰۹ نفر کارت ورود به جلسه را دریافت کرده‌اند. کنکور دکتری ناپیوسته بر اساس برنامه زمانی اعلام شده در روز پنج شنبه، ۹ مرداد برگزار خواهد شد.
سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: داوطلبان در صورت مشاهده هر گونه نقص در اطلاعات ثبت نامی خود می‌توانند امروز و فردا ( ۷ و ۸ مرداد) به باجه‌های رفع نقص مراجعه کنند.
زرین آمیزی تاکید کرد: همه داوطلبان آزمون دکتری ناپیوسته (PHD) سال ۱۳۹۹ لازم است از امروز (سه‌شنبه، ۷ مرداد) به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه و فرم خوداظهاری را تکمیل کنند. داوطلبان باید پرینت گواهی سلامت صادر شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار