سیدعباسی: برای بازی با استقلال هیجان‌زده هستیم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: بازیکنان ما برای دیدار مقابل استقلال هیجان‌زده هستند و می‌خواهیم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.

سیدعباسی: برای بازی با استقلال هیجان‌زده هستیم
سید داود سید عباسی ، مربی تیم فوتبال شهرخودرو درخصوص دیدار فردای این تیم مقابل استقلال تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه به اواخر فصل نزدیک می‌شویم، تمام بازی‌ها حساس هستند. بازی ما مقابل استقلال نیز یک مسابقه حساس و به قول معروف ۶ امتیازی است و می‌خواهیم با تمام وجودمان در این بازی حاضر شویم. تمام بازیکنان برای انجام این دیدار هیجان زده هستند و می‌خواهیم بهترین عملکرد خود را مقابل استقلال به نمایش بگذاریم.
او ادامه داد: برای بازی فردا یکی، ۲ بازیکن محروم و مصدوم داریم که تا حدودی کار ما را مثل بازی‌های گذشته سخت می‌کند، اما برای بازی مقابل استقلال دیگر نفرات تیم با تمام توان خود حاضر خواهند شد و امیدوارم بازی زیبایی را همه شاهد باشند. امیدوارم که با انجام یک بازی خوب، بتوانیم ۳ امتیاز این بازی خانگی را به دست بیاوریم.
بازیکن پیشین استقلال که در کادر فنی شهرخودرو حضور دارد، درخصوص تقابل خود و سهراب بختیاری زاده سرمربی شهرخودرو با آبی پوشان تصریح کرد: بنده افتخار پوشیدن پیراهن استقلال را دارم و حالا مقابل کادر فنی خوب این تیم و بازیکنان استقلال قرار می‌گیریم. این بازی تقابل جالبی برای ما خواهد بود. خاطرات ما زنده می‌شود و حساسیت خاصی از این جهت برای ما وجود ندارد. امیدوارم همه از این بازی لذت ببرند و دوست داریم روز خوبی برای شهرخودرو باشد و هواداران مشهدی را خوشحال کنیم.
/سیدعباسی: برای بازی با استقلال هیجان زده هستیم/ افتخار می‌کنم پیراهن این تیم را پوشیده ام

سیدعباسی درباره دیدار‌های گذشته شهرخودرو و امتیازات حساسی که این تیم در این بازی‌ها از دست داده است بیان کرد: به هواداران شهرخودرو قول می‌دهم که تا آخرین لحظه برای کسب بهترین نتایج تلاش کنیم. البته قبول دارم که نتایج بازی‌های اخیر آن طور که باید و شاید نبوده است، اما همه دیدند که در بازی مقابل سایپا و صنعت نفت آبادان در آخرین لحظات ۳ امتیاز را از دست دادیم.
مربی تیم فوتبال شهرخودرو تاکید کرد: تیم خوبی داریم و دیدید که مقابل تراکتور به چه شکلی بازی کردیم. در بازی تراکتور حتی یک موقعیت هم به این تیم ندادیم. در بازی‌های اخیر به خوبی ایجاد موقعیت کردیم، اما باید تمرکز خودمان را بالا نگه داریم تا بتوانیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم و هیچ نگرانی از بابت کیفیت تیم خودمان نداریم.
سیدعباسی درمورد اینکه آیا سال آینده نیز در شهرخودرو می‌ماند یا خیر بیان کرد: به خدا توکل می‌کنم. کسی از فردای خود خبر ندارد و باید ببینیم در پایان فصل چه اتفاقی رخ می‌دهد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار