فراز و نشیب‌های زیادی را در زندگی فوتبالی ام پشت سر گذاشتم

نظری گفت: فراز و نشیب‌های زیادی را در زندگی فوتبالی ام پشت سر گذاشتم تا به جایگاه امروزم دست پیدا کنم.

میترا نظری بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان ، اظهار داشت: با این وضع کرونا خبری از تمرینات تیمی نیست و من به صورت انفرادی کار می‌کنم. سه سال است که در باشگاه سپاهان فوتبال بازی می‌کنم و همیشه در اینجا شرایط و امکانات بسیاری خوبی برای ما فراهم بوده است.
او تصریح کرد: مسئولان باید به ورزش بانوان اهمیت بیشتری بدهند، خیلی از این بی توجهی‌ها باعث مهاجرت ورزشکاران ما به خارج از کشور می‌شود.
نظری افزود: باشگاه‌های بزرگی مثل سپاهان، ذوب آهن و ملوان بندرانزلی در لیگ بانوان تیم داری می‌کنند و امیدوارم باشگاه‌های بزرگ دیگر هم در بخش بانوان تیم داری کنند تا مشکلات ما کمتر شود. ما برای حضور در یک مسابقه باید ۲ روز زودتر با اتوبوس حرکت کنیم تا سر موقع به مقصد برسیم، بعد هم با بدنی خسته و بدون ریکاوری سر بازی حاضر می‌شویم.
بازیکن تیم سپاهان در ادامه گفت: من در حال حاضر فقط فوتبال بازی می‌کنم، اما در زمینه‌های دیگر هم کار‌های زیادی انجام می‌دهم.
نظری تصریح کرد: من از دوران کودکی با برادرم در خانه و کوچه فوتبال بازی می‌کردم تا اینکه در مسابقات مدرسه کارم را شروع کردم، اما با شرکت در مسابقات مدارس به چیزی که می‌خواستم نرسیدم و به یک تیم دسته اولی پیوستم. نام این تیم فوتبال ایرانیان نجف آباد بود که توانست مقام قهرمانی را در رقابت‌ها کسب کند. تا به امروز فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشتم تا به جایگاهی که دارم برسم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار