شمسایی: ۴۰ روز فرصت می‌خواهیم تا به آمادگی کامل برسیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: هر زمان که سازمان لیگ تاریخ شروع بازی‌ها را اعلام کند، باید به باشگاه‌ها ۴۰ روز فرصت داده شود تا خود را به خوبی آماده کنند.

وحید شمسایی ، درباره آخرین وضعیت تمرینات این تیم قبل از شروع مسابقات فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: هنوز زمان تمرینات تیم ما مشخص نیست و مانند دیگر باشگاه‌ها منتظر هستیم تا ببینیم سازمان لیگ چه زمانی را برای شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر اعلام می‌کند و بعد از آن تمرینات تیم به صورت رسمی آغاز خواهد شد. همچنین برای فصل بعد با چند بازیکن در حال مذاکره هستیم تا به تیم اضافه شده و با قدرت خودمان را برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر آماده کنیم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در پاسخ به این سوال که با برگزاری بازی‌های لیگ در مهر ماه موافق است یا خیر، بیان داشت: اولویت همه باشگاه‌های لیگ برتری تیم ملی فوتسال بوده، زیرا بازی‌های تیم ملی برای ما بسیار مهم است. همچنین الان بسیاری از باشگاه‌ها در حال خرید بازیکن جدید هستند و ما باید کاری کنیم که آن‌ها متضرر نشوند. به نظر من بعضی جا‌ها حق با باشگاه‌ها است و بعضی از جا‌ها هم سرمربی تیم ملی فوتسال حق دارد. در هر صورت هر زمانی که سازمان لیگ برتر فوتسال تاریخ شروع بازی‌های لیگ را اعلام کند، باید به باشگاه‌ها ۴۰ روز فرصت داده شود تا خود را به خوبی برای مسابقات فصل بعد لیگ برتر آماده کنند.
او افزود: با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا رقابت‌های فوتبال مقدماتی جام جهانی را به تعویق انداخته است، من فکر می‌کنم که بازی‌های جام ملت‌های فوتسال هم به عقب بیفتد و ممکن است سال بعد برگزار شود. پیشنهاد من این است که اگر بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به تعویق افتاد، بهتر است سازمان لیگ فوتسال بازی‌های فصل بعد را در آبان ماه آغاز کرده و تا اسفند ادامه دهند و بعد از آن بازیکنان به طور کامل در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار گرفته تا خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده کنند. در هر صورت همان طور که گفتم باید طوری برنامه ریزی کنیم که نه تیم ملی ضرر ببیند و نه باشگاه‌ها متضرر شوند.
شمسایی درباره وضعیت علی اصغرحسن زاده و محمد کشاورز برای فصل بعد گفت: در مورد حسن زاده و کشاورز باید بگویم که فعلا در حال مذاکره با آن‌ها هستیم. این ۲ بازیکن از برزگان فوتسال ما به حساب می‌آیند و قابل احترام هستند. من چند روز قبل با هر ۲ این بازیکن‌ها صحبت کردم و امیدوارم در نهایت بتوانیم با آن‌ها برای فصل بعد به توافق برسیم.
سرمربی گیتی پسند تصریح کرد: به هر حال من تا امروز هیچ بازیکنی را نگفتم که نمی‌خواهم و اصلا قرار نیست ما بازیکنانمان را به راحتی از دست بدهیم. تیم ما پله پله جلو می‌رود و بر اساس خواسته‌های خودمان بازیکن جذب می‌کنیم. تنها بازیکنی که از تیم ما جدا شده حمید احمدی است، آن هم به خاطر مبلغ پیشنهاد خوبی که باشگاه مس سونگون به او داد، تصمیم گرفت از گیتی پسند جدا شده و به مس سونگون برود. همچنین ما با مهدی جاوید هم صحبت کردیم، اما به خاطر شرایط مالی نتوانستیم با او به توافق برسیم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار