محمودزاده: قانون منع جذب خارجی‌ها نیاز به تایید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دارد

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره قانون منع جذب خارجی‌ها توضیحاتی داد.

فریبرز محمودزاده ، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره قانون ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی اظهار داشت: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باید این قانون را تصویب کند. منتظر مصوبه هیئت رئیسه هستیم تا قانون اجرا شود. ما در کمیته‌های مختلف مجری مصوبات هیئت رئیسه سازمان و فدراسیون فوتبال هستیم.
او افزود: ریال پول رایج کشور ما است و می‌توان قانونی در این باره تصویب کرد. هر قانون مخالفان و موافقان زیادی دارد و باید مشاهده کنیم کفه تزارو به کدام سمت است. ما باید منافع ملی کشور را هم در نظر بگیریم. می‌دانیم منع جذب مربیان و بازیکنان خارجی تبعاتی دارد.
محمودزاده ادامه داد: نباید از دلالی غافل شویم. همه می‌دانند اتفاقاتی که در این میان رخ می‌دهد، چگونه است. دلالان گاهی در اوج بی‌عدالتی و بی‌انصافی، بازیکنی مصدوم را به تیمی می‌برند. مدیران باشگاه گل‌گهر سیرجان، یک بازیکن را چند روز برای تست نگه داشتند و قراردادی امضا نشد، اما این پرونده در فیفا مطرح شده و می‌خواهند باشگاه را محکوم کنند.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: در هر فضایی از جمله صادرات و واردات هم مشکلاتی وجود دارد. با این حال شک نکنید نهاد‌های ذی‌ربط می‌خواهند قوی عمل کنند و وارد موضوع می‌شوند.
محمودزاده با اشاره به زمان مجاز تیم‌ها برای جذب بازیکن اظهار داشت: زمان طراحی شده به این گونه است که تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا آسیب نبینند. حضور بازیکن جدید در ادامه لیگ قهرمانان آسیا مجاز است و اسامی باید تا نهم یا دهم شهریور به AFC برود. ما هم روز ششم شهریور را زمان آغاز نقل و انتقالات اعلام کردیم تا نمایندگان ایران بتوانند بازیکن جدید جذب کنند. پایان نقل و انتقالات را روز ۲۹ آبان اعلام کردیم که تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی مسابقات سال آینده بتوانند بازیکن بگیرند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار