رمضانی: قهر نکردم، تنها به دلیل بیماری استعفا دادم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: از دو ماه پیش اعلام کردم که به دلیل بیماری نمی‌توانم به کارم ادامه دهم.

سعید رمضانی در ارتباط با کناره‌گیری خود از سرپرستی تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: تنها به دلیل بیماری نمی‌توانم به کارم در استقلال ادامه دهم و از دو ماه پیش هم این موضوع را به باشگاه اعلام کردم. همان زمان به باشگاه استقلال اعلام کردم که برای مسابقات آسیایی به فکر باشند و نفر جایگزین را مشخص کنند.
وی در ادامه در خصوص برخی شایعات مبنی بر اینکه او به دلیل اختلاف با مدیریت باشگاه کناره‌گیری کرده است، تصریح کرد: این موضوع برای دیروز و امروز نیست که عده‌ای فکر کنند من قهرم کردم یا با مدیریت باشگاه مشکل داشتم. شب گذشته هم مدیرعامل باشگاه محبت داشت و جویای احوال من شد و حتی خواستار بازگشت من بود اما به وی نیز گفتم که شرایط جسمی خوبی ندارم.
سرپرست تیم فوتبال استقلال پیرامون تمایل این باشگاه برای ماندن وی، افزود: مسئولان باشگاه اصرار داشتند که بمانم، اما من بخاطر مشکلی که دارم نمی‌توانم در اختیار باشگاه باشم. سرپرستی تیم نیاز به این دارد تا فرد کامل در اختیار تیم و باشگاه باشد و من به دلیل شرایط جسمانی، نمی‌توانم. استرس برای من سم است و قطعا در چنین شرایطی حضورم در باشگاه استقلال به سود نیست و ضرر نیز است.
رمضانی در پایان در مورد شرایط خود، خاطرنشان کرد: من عادت دارم کارم را تا انتها انجام دهم اما این روز‌ها به دلیل مصرف کردن قرص، ۵ ساعت مداوم می‌خوابم و شرایط اینکه کامل در اختیار باشگاه باشم را ندارم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار