جدال بازیکنان سپاهان برای رسیدن به ترکیب اصلی

بازیکنان تیم فوتبال سپاهان به خوبی می دانند کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی دارند.

به گزارش ورزش سه، طلایی پوشان روز گذشته پس از بازگشت از اردوی ترکیه، اولین تمرین را در اصفهان و مجموعه باغ فردوس برگزار کردند و بخشی از تمرین هم به فوتبال درون تیمی اختصاص پیدا کرد.امیرقلعه نویی برای حضور در فصل نوزدهم لیگ برتر تغییراتی در تیم خود ایجاد کرد؛ او بازیکنانی که از شرایط خود در لیگ هجدهم ناراضی بودند را مرخص کرد و بازیکنانی را برای ترمیم نقاط ضعف شناسایی شده در اختیار گرفت. ضمن اینکه خیلی خوب توانست جای خالی یزدانی و محمدی که در میان بازیکنان اصلی تیم فصل گذشته بودند و با پایان قرارداد از تیم جدا شدند را با محمدرضا حسینی و گئورگی ولسیانی پر کند.این تغییرات در کنار حفظ کومان و استنلی کی روش سبب شده تا بازیکنان تیم کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی داشته باشند و این موضوع در چند پست ابهامات زیادی ایجاد کرده است.

خط دروازه؛ بدون تغییر

در خط دروازه پیام نیازمند البته مانند لیگ هجدهم جلوتر از کی خسروی و شهاب عادلی در دروازه می ایستد.

خط دفاعی؛ جنگ برای رسیدن به ترکیب اصلی

در خط دفاعی فقط می توان حضور سعید آقایی و عزت پورقاز را تا حدودی در ترکیب اصلی به عنوان دفاع میانی و مدافع چپ تضمین شده دانست؛ ولی در رابطه با اینکه زوج پورقاز از میان ولسیانی و مهدی زاده چه کسی خواهد بود، هنوز نمی توان پیش بینی دقیقی داشت. ضمن اینکه مهدی رحیمی جوان در پست دفاع میانی و داود رجبی در پست دفاع چپ در دسترس هستند. در پست دفاع راست هم هنوز مشخص نیست که قلعه نویی روی حضور ثابت ایران پوریان نظر دارد یا استفاده از خرید جدیدش مرتضی منصوری.

خط میانی؛ تلاش برای پر کردن یک راس مثلث میان چند نفر

اگر مانند فصل گذشته جایگاه مهدی کیانی و ولادیمیر کومان را تضمین شده بدانیم، یک جایگاه خالی باقی می ماند که چند بازیکن تراز اول باید برای رسیدن به آن تلاش کنند. رسول نویدکیا، محسن مسلمان، حامد بحیرایی، محمد کریمی، علیرضا نقی زاده، یاسین سلمانی و حتی سجاد شهباززاده بازیکنانی هستند که در این پست مدعی به شمار می روند؛ ضمن اینکه نمی توان از بازیکنان جوانی نظیر محمد زینالی هم به سادگی گذشت.

خط هجومی؛ به دنبال ضلع سوم

در خط هجومی حضور استنلی کی روش و محمدرضا حسینی را باید قطعی دانست ولی اینکه ضلع سوم را چه کسی تشکیل خواهد داد، هنوز به طور دقیق مشخص نیست. در این پست رضا میرزایی، سجاد شهباززاده، علی قربانی، محمد محبی و عکاشه حضور دارند که کار را برای انتخاب از میان آنها برای هر مربی ای سخت می کند.

امیرقلعه نویی در لیگ نوزدهم تیم خوبی تشکیل داده که در تمام بازی های دوستانه پیش فصل نیز پیروز شده است ولی او مانند سال گذشته بازیکنانی در اختیار دارد که انتخاب از میان آنها چندان کار ساده ای نیست و در این میان حضور بازیکنان جوانی که نظر مثبت سرمربی سپاهان را جلب کرده اند، کار را برای قلعه نویی سخت تر می کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار