تایید عملکرد فرآیند رسیدگی به شکایتهای مشتریان بانک سامان
فرآیند رسیدگی به شکایتهای مشتریان بانک سامان که سال گذشته گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ دریافت کرده بود، موفق شد این گواهینامه را برای یک سال دیگر تمدید اعتبار کند
فرآیند رسیدگی به شکایتهای مشتریان بانک سامان که سال گذشته گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ دریافت کرده بود، موفق شد این گواهینامه را برای یک سال دیگر تمدید اعتبار کند.
منصور مومنی مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان با اعلام این خبر گفت: فرآیند رسیدگی به شکایتهای مشتریان از سال ۱۳۹۰ با استقرار سیستمها و روشهای مناسب در بانک پیادهسازی و عملیاتی شده و از سال ۱۳۹۴ تحت نظارت مداوم و ارزیابی کارشناسان شرکت توف نورد ایران قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان تصریحکرد: پروژه استانداردسازی فرآیند رسیدگی به شکایتهای مشتریان، در راستای افزایش رضایت و وفاداری مشتریان بانک و کاهش زمان رسیدگی به شکایتهای مشتریان با تمرکز بر افزایش کیفیت عملیاتی شده که سال گذشته پس از تایید آن، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴صادر شد.
مومنی بیان کرد: پس از برگزاری ممیزی مراقبتی توسط ممیز شرکت توف نورد ایران در هفته گذشته، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲ بانک سامان برای یک سال دیگر تمدید اعتبار شد.
مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان اظهارداشت: درحال حاضر اداره رسیدگی به صدای مشتریان از طریق کانالهای مختلفی همچون وبسایت بانک، مرکز سامان ارتباط، ایمیل و فکس اقدام به ثبت و پیگیری شکایتهای مشتریان میکند و فرایند رسیدگی به شکایتها، تا دستیابی به نتیجه نهایی و پاسخ مناسب و کامل به مشتری تداوم دارد.