کربکندی: باشگاه‌های پر طرفدار نیاز به مدیر تمام وقت دارند

پیشکسوت باشگاه فوتبال سپاهان گفت: فقط حضور تمام وقت مدیر عامل می‌تواند درد باشگاه‌های ما راحل کند.

رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال کشورمان و بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان ، در رابطه با بازی روز پنجشنبه تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک بیان کرد: هر ۲ تیم بازنده‌های سنگین هفته اول رقابت‌های لیگ برتر بودند. باخت ۳ گله هر ۲ تیم تعجب برانگیز است، چون آلومینیوم اراک در خانه خود ۳ گل از تیم نساجی مازندران دریافت کرد. آلومینیوم تیمی است که از دسته یک آمده و طبیعی است که مشکلاتی در تیمشان باشد.
او ادامه داد: مربی آلومینیوم اراک از وضعیت تیمشان ناراحت است. سپاهان هم تیمی است که سرمایه گذاری زیادی کرده است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. ما هم نتوانستیم در بازی اول خود نتیجه بگیریم و از تیم مربی فصل گذشته سپاهان شکست خوردیم. پیروزی در بازی پنجشنبه می‌تواند مسیر خوبی را برای تیم سپاهان رقم بزند. پتانسیل بازیکنان سپاهان بالا است و آن‌ها می‌توانند در بازی پیش رو ۳ امتیاز شیرین کسب کنند.
او در خصوص ۲ شغله بودن جعفر سمیعی و در پاسخ به این سئوال که آیا سرپرستی حراست وزارت ورزش مانع مدیریت سمیعی در پرسپولیس است یا خیر؟ اظهار داشت: باشگاه‌های ما به خصوص باشگاه‌های پرطرفدار و مردمی ما، نیاز به یک مدیر تمام وقت دارند. مدیران عامل باید تخصص لازم و مدیریت خوبی داشته باشند تا بتوانند به شرایط مالی نابسامان باشگاه‌ها خاتمه دهند. یک مدیر عامل باید تمام وقت در اختیار باشگاه باشد. حالا اگر سمیعی وقت کامل برای مدیریت در پرسپولیس را ندارد، باید با تعیین معاونان مسلط به کار و با تقسیم کار بیشتر، کار را پیش ببرند.
او خاطر نشان کرد: فقط حضور تمام و کمال مدیر عامل می‌تواند درد باشگاه‌های ما راحل کند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار