بهره برداری از 29 اقامتگاه بومگردی

همزمان با هفته دولت ، 29 اقامتگاه بومگردی در استان اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون سرمایه گذاری و امور طرح های اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: با بهره برداری از این اقامتگاهها تعداد اقامتگاه های بوم گردی استان اصفهان به 444 مورد رسید.
سید علی صالح درخشان افزود: سه اقامتگاه بوم گردی در شهر ابوزید آباد و روستای محمد آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل ، 2 اقامتگاه بوم گردی در روستای حسن آباد و شهر تیران از توابع شهرستان تیران و کرون ، یک اقامتگاه بوم گردی در شهرستان شاهین شهر و میمه ، یک اقامتگاه بوم گردی در شهرستان نایین و یک اقامتگاه بوم گردی در روستای دماب از توابع شهرستان نجف آباد به بهره برداری رسید.
وی گفت: همچنین سه اقامتگاه بوم گردی در شهرهای باردود و نطنز از توابع شهرستان نطنز ، 2 اقامتگاه بوم گردی در روستای قهی و شهر جرقویه و هشت اقامتگاه بوم گردی در روستاهای مصر، فرحزاد، مهرجان، نصر آباد و عروسان از توابع شهرستان خور و بیابانک افتتاح شد.
درخشان افزود: همچنین یک اقامتگاه بوم گردی در روستای فاویان از توابع شهرستان گلپایگان ، سه اقامتگاه بوم گردی در شهر های ونک و سمیرم و همچنین روستای ولدخانی از بخش پادنا، از توابع شهرستان سمیرم و سه اقامتگاه بومگردی در روستای صادقیه و فریدونشهر از توابع شهرستان فریدونشهر به بهره برداری رسید.
معاون سرمایه گذاری و امور طرح های اداره کل میراث فرهنگی استان گفت: با افتتاح 29 اقامتگاه بومگردی در استان، 531 تخت به ظرفیت اقامت استان افزوده شده و برای 88 نفر به صورت مستقیم در تمامی مناطق استان به ویژه در روستاها استغالزایی می شود .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار