امینی: غیر از عباسعلی دو شانس دیگر برای کسب سهمیه المپیک داریم

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: عباسعلی کارهای بازتوانی در اردو انجام می‌دهد و در این دور کارهای تخصصی را با شدت کم انجام می‌دهد.

اشرف امینی، نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در جلسه با مهین فرهادی‌زاد، معاون بانوان وزارت ورزش گفت: بعد از انتشار ویروس کرونا بچه‌ها به صورت مجازی تمرین داشتند و تحت نظر مربیان بودند. خودم هم هر دو هفته یکبار با آنها تماس می گرفتم. بعد از آن اولین اردو چهارشنبه گذشته آغاز شد و جمعه به اتمام رسید.دور دوم اردوها از 4 دی تا 22 در کیش آغاز می‌شود.
وی تاکید کرد: 6 ورزشکار در اردو هستند مربی و ماساژور هم اعزام می‌شود. در دور اول ابتدا تست گرفتیم و هر کدام اتاق جداگانه داشتند. برای دور دوم نیز ابتدا تست گرفته می‌شود و بعد از اعلام نتیجه، اردو آغاز می‌شود.
امینی افزود: سارا بهمن‌یار دارای امتیاز خوبی برای کسب سهمیه است و اولین مرحله انتخابی المپیک فروردین ماه در مراکش است و 50 درصد شانس داریم تا سهمیه بگیریم. او با نفر بعدی 400 امتیاز فاصله دارد. بعد از مسابقات مراکش، مسابقات فرانسه را داریم و می‌توانیم نفراتی که در رنک زیر 50 هستند در این بازی‌ها، شرکت کنند. غیر از عباسعلی دو شانس دیگر برای کسب سهمیه المپیک داریم.
نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: عباسعلی کارهای بازتوانی در اردو انجام می‌دهد و در این دور کارهای تخصصی را با شدت کم انجام می‌دهد. خودش معتقد است که شرایط مناسبی دارد. اردوهای خود را طولانی کردیم و بچه‌ها بیشتر در تمرینات هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار