مهدی: تاریخ دیدار استقلال و پرسپولیس مشخص شده است

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره تاریخ دربی پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

سهیل مهدی ، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مسابقات لیگ اظهار داشت: در ۵ هفته اول مسابقات تذکرات لازم را دادیم. گزارشات به کمیته انضباطی داده شد و برخی از محرومیت‌ها شامل حال برخی از تیم‌ها شد. جریمه‌ها بیشتر نقدی است.
او افزود: مسائل بهداشت شخصی را داریم تا بتوانیم وارد ورزشگاه‌ها شویم. در درجه اول افراد در ذات رفتاری خودشان قرار دارند و باید نشان دهند که به عنوان الگو و سمبل جامعه مومن و معتقد به اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی هستند. از این هفته ناظران پزشکی بر تایید ناظران ما گزارشاتی را آماده می‌کنند. هفته اول را به تیم‌ها واگذار کردیم تا ببینیم تا چه سطحی به ما کمک می‌کنند، اما چند نفری باقی مانده اند و امیدوارم قبل از اینکه کار به کمیته انضباطی برسد، همکاری لازم را داشته باشند.
مهدی ادامه داد: مربیانی که مدرک ندارند، حق شرکت در کنفرانس‌های خبری را ندارند. شرکت افراد فاقد مدرک در کنفرانس‌های مطبوعاتی موجب برخورد انضباطی با آنها می‌شود.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص صدور کارت آرش برهانی گفت: برهانی بنابر استعلامی که ما از کیمته آموزش گرفته ایم، دوره‌های مربیگری را گذرانده، اما به مرحله صدور مدرک نرسیده و لازم است کمی دوندگی اداری کند. نماینده باشگاه به جای برهانی اینگونه کار‌ها را پیگیری می‌کند.
مهدی خاطرنشان کرد: اگر برهانی کارت می‌گرفت به واسطه اینکه قراردادش توسط باشگاه استقلال در سامانه کمیته نقل و انتقالات ثبت شده بود امکان برخورد انضباطی فراهم می شد. اجازه نمی‌دهیم افرادی که قرارداد ندارند روی نیمکت بنشینند، اما با کسانی که قرارداد دارند، اما مسائل نهایی آنها تکمیل نشده تعامل می کنیم.
ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار