نصیرزاده: در باشگاه‌های مالک‌محور مهم این است مالک زیاد تغییر نکند نه عوامل

معاون ورزشی باشگاه تراکتور گفت: در باشگاه‌های مالک محور مهم این است مالک خیلی تغییر نکند نه عوامل و تراکتور هم همینطور است.

هوشنگ نصیرزاده در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره شکل جدایی علیرضا منصوریان و محمد علیپور از باشگاه تراکتور و اینکه این مسئله باعث شده افراد زیادی این باشگاه را حتی در ابعاد فنی هم مالک محور بدانند، اظهار داشت: بله تراکتور دقیقا مالک محور است. همانطور که نساجی، شهرخودرو، ماشین‌سازی و تمام باشگاه‌های خصوصی جهان مالک محور هستند. به عبارت دیگر مالک به جای مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره تصمیم‌گیری می‌کند.

او ادامه داد: همین شکل و شمایل نیز در شهرخودرو وجود دارد. همین تیم مشهدی چند مدیرعامل تغییر داده و شما متوجه نشده‌اید. دلیلش هم این است روی مالک به طرف مردم است اما در باشگاه تراکتور اینگونه نیست. اگر چه او مصاحبه کرده و در خیلی از مسائل و موارد ورود می‌کند.

معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره اینکه تعدد تغییر مدیریت و سرمربی به باشگاه ضربه زده است، گفت: این نگاه بیرونی است و نمی‌خواهم از یک فرضیه دفاع کنم و بعد شما من را زیر سوال ببرید. در باشگاه‌های مالک محور مهم این است مالک خیلی تغییر نکند نه عوامل. در باشگاه‌های که مدیرعامل‌محور است و در واقع باشگاه‌های دولتی هستند، تمام تصمیم‌ها را مدیرعامل می‌گیرد. در باشگاه‌های مدیرعامل محور، پول خیلی زیادی در اختیار این فرد قرار می‌گیرد و بدون اینکه بخواهد به وزیر آن قسمت پاسخگو باشد تمام این پول را هزینه می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار