چگینی: به عبداللهی نیاز داریم و با حضور او در باشگاه‌های دیگر مخالفیم

سرپرست تیم کن گفت: پس از صحبت با کادرفنی و کمیته فنی به این نتیجه رسیدیم که به عبداللهی نیاز داریم و با حضور او در هر باشگاهی مخالف هستیم.

کیومرث چگینی ، در خصوص مخالفت این باشگاه با جدایی وحید عبداللهی اظهار داشت: با توجه به صحبت‌هایی که با کادرفنی و کمیته فنی باشگاه داشتیم در نهایت به این نتیجه رسیدیم که با توجه به سابقه عبداللهی همچنان مانند سالیان گذشته از وجود ایشان در کنار تیم و کادرفنی استفاده کنیم.
وی در خصوص اینکه عبداللهی برای بازگشت به تیم تکواندوی کن مشکلی نخواهد داشت، گفت: در این خصوص محمدرضا زوار، سرمربی تیم ما با عبداللهی صحبت کرده و ایشان را از این تصمیم آگاه کردند که باشگاه کن با انتقال او به هر باشگاهی مخالفت خواهد کرد. اگر خودشان تمایل داشته باشند که در لیگ حضور داشته باشند مانند گذشته در کنار کادرفنی ما حضور خواهند داشت.
سرپرست تیم کن در خصوص اینکه این باشگاه برنامه‌ای برای حفظ فرزان عاشورزاده بازیکن فصل گذشته خود نداشت، گفت: ابتدا باید از عاشورزاده تشکر کنم که در 2 سال گذشته به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای یار و یاور مجموعه ما بود و با کوله‌باری از افتخارات در کنار کادرفنی حضور داشت. عاشورزاده با توجه به شرایط وزنی خود تصمیم دارد در وزن 4 حضور داشته باشدو با توجه به ترافیک بسیار زیاد بازیکنی ما در این وزن و با وجود تمایل مجموعه ما و زوار ادامه همکاری، تصمیم گرفت در تیم دیگری حضور داشته باشد.

چگینی خاطرنشان کرد: باشگاه کن نیز به احترام رضایتی که از دو سال همکاری با عاشورزاده داشت، بدون هیچ پیش شرط و سنگ اندازی با خواسته این بازیکن برای آزاد سازی موافقت کرد. امیدوارم فرزان عاشورزاده به عنوان یکی از پرافتخارترین اعضای تیم ملی تکواندو هر چه زودتر به شرایط آرمانی و ایده‌آل برسد و مثل گذشته برای تیم ملی و تکواندو ایران افتخارآفرینی کند و ما نیز در هر تیمی باشد برای او آرزوی موافقت می‌کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار