سرمربی والیبال سپاهان: در تورنمنت چهار جانبه‌ یزد شرکت خواهیم کرد

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: تمرینات را برای لیگ برتر والیبال شروع کرده‌ایم و قرار است در رقابتی چهار جانبه در یزد شرکت کنیم.

رحمان محمدی‌راد امروز در گفت‌و‌گو با فارس در اصفهان در خصوص آخرین وضعیت تیم والیبال سپاهان اظهار داشت: از 26 مرداد ماه تمرینات را برای لیگ برتر والیبال شروع کرده‌ایم و با برنامه پیش می‌رویم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان افزود: نفرات تیم مشخص شده است، بررسی‌های نهایی را انجام می‌دهیم و نفرات تکمیل‌شده هستند و در حال تمرین هستیم.

وی در خصوص مشخص نبودن وضعیت برخی تیم‌ها گفت: این اتفاق عجیب و غریبی برای والیبالی‌ها نیست و تا تاریخی که سازمان لیگ اعلام کرده، وضعیت تیم‌ها مشخص می‌شود.

محمدی‌راد ادامه داد: تیم‌هایی که وضعیت مشخصی دارند تمرینات خود را شروع کرده‌اند، بحث تسویه حساب با بازیکنان و فدراسیون بوده که مشکلی برای عدم حضور آن‌ها نیست.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با اشاره به تورنمنت چهار جانبه‌ای که از روز 24 مهر ماه در یزد برگزار می‌شود، عنوان داشت: مربی تیم شهداب یزد تماس گرفت و با توجه به این‌که زمان این تورنمنت مناسب بود، طبق برنامه‌ریزی در این رقابت‌ها حاضر می‌شویم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار