یزدان خواه: پرسپولیس بدون پرداخت بدهی در لیگ تیم ندهد

ملی‌پوش واترپلو گفت: ما ورزشکاران دیگر خیلی به این مسابقات امیدی نداریم، چون یک شانس و امیدی داشتیم که حس می‌کنیم از ما گرفته شد، ما اگر اردو هم نباشد باز هم تمرین می‌کنیم اما به هر حال همگی دوست داریم که تکلیفمان مشخص شود.

مهدی یزدان خواه ، در خصوص تمرینات تیم ملی واترپلو اظهار کرد: برای شروع تمرینات در روزهای زوج در استخر آزادی تست داده‌ایم، روزهای فرد هم که در باشگاه انقلاب تمرین می‌کنیم. البته این‌ها تنها در حد حرف است، ما اردو را به خاطر خودمان و ملی‌پوشانی که دور هم هستیم انجام می‌دهیم. هیچ حرفی از اردو یا مسابقه ای که پیش رو داشته باشیم نیست. هیچ جلسه ای نگذاشتند تا ببینیم هدفمان چیست. البته قرار است رییس فدراسیون جلسه ای بگذارد و با ما در خصوص هدفمان و چیزی که قرار است برایش بجنگیم صحبت کند. همچنین در خصوص امکاناتی که فدراسیون می تواند در اختیارمان بگذارد قرار است در این جلسه صحبت شود تا ببینیم اردو چطور آغاز خواهد شد.
ملی‌پوش واترپلو در خصوص مسابقات انتخابی المپیک گفت: ما ورزشکاران دیگر خیلی به این مسابقات امیدی نداریم، چون یک شانس و امیدی داشتیم که حس می‌کنیم از ما گرفته شد. مسئولان ورزش کشور برای ما کاری نکردند که بتوانیم شانس المپیک شدن را به واقعیت تبدیل کنیم و المپیکی شویم. ژاپن که در این دوره میزبان بود و تنها رقابت در این دوره بین ما و قزاقستان بود. ما تا قبل از عید خیلی آماده بودیم اما اکنون با سیاست‌ها و برنامه‌هایی که اتفاق افتاده این شانس را از ما گرفتند. امید ما ورزشکاران خیلی کم شده است.
وی در پاسخ به این سوال که دیگر هیچ امیدی به برگزاری مسابقه بین ایران و قزاقستان ندارد، گفت: هیچ که نه ولی دیگر امیدی نداریم. آن یک ذره امیدی که داریم به خاطر علاقه و عشقمان به این رشته است. هر ورزشکاری دوست دارد به المپیک برود. فعلا به ما اعلام شده که مسابقات بعدی پیش رویمان بازی‌های ساحلی است البته هنوز آن هم مشخص نیست و گویا عقب افتاده است. نهایتا تا بهمن باید به ما اعلام شود که مسابقات انتخابی المپیک چطور و چه زمان خواهد بود. بعد از آن که نمی‌توانیم ۲، ۳ ماه تمرین کنیم و به مسابقات انتخابی المپیک برویم، مسابقات قهرمانی کشور که نیست. مسابقات درجه یک است و حداقل یک ورزشکار باید تقریبا دو تا سه سال قبل برای ورود به المپیک تمرین داشته باشد.
یزدان خواه در ادامه گفت: شرایط اردوها را خیلیتحمل می‌کنیم. ما ملی‌پوشان همیشه با هم تمرین می‌کنیم و مشکلی هم نداریم. اردو هم نباشد ما باز هم تمرین می‌کنیم اما به هر حال همگی دوست داریم که تکلیفمان مشخص شود. دوست نداریم بی برنامه باشیم و یک روز صبح تماس بگیرند بگویند اردو هست و روز دیگر بگویند اردو نیست. همه ملی‌پوشان هم که جوان هستند و میانگین سنی بین ۱۹ تا ۲۵ تا ۲۶ سال است. همه برای زندگی خود برنامه دارند. تعدادی از ورزشکاران متاهل هستند و باید برنامه داشته باشند. اگر اردوها شروع شود ما دو نوبت در روز تمرین داریم و برای مدال و هدفی که داریم باید یکسالی را تحمل کنیم. ما نمی‌گوییم همه چیز به پایمان بریزید چون توقعی نداریم و شدنی هم نیست فقط می خواهیم تکلیفمان مشخص شود یا هستیم یا نیستیم!
وی در ادامه در خصوص شروع لیگ واترپلو در این سال با وجود کرونا و در شرایط بدون تمرینی گفت: بلاخره اکثر ورزشکاران کم یا زیاد تمرینات را دارند و سطح تمرینی همه یکسان است. قرار است لیگ را در اسفند آغاز کنند و فکر می کنم که مسابقات در سه دوره انجام شود. احتمالا دو دوره از مسابقات به سال بعد موکول شود. در حال حاضر تیم‌ها مثل دانشگاه آزاد، ارتش، ... با ورزشکاران در حال مذاکره هستند.
وی در ادامه در خصوص تیم پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس باید ابتدا بدهی های قبلی خود را پرداخت کند تا بعد بتواند در لیگ شرکت کند. هنوز یک ریال از فصل قبل نگرفته ایم. هیچ حرف یا صحبتی برای پرداخت بدهی ما نمی‌کنند و هر روز هم که اموال این باشگاه توقیف می‌شود. در حال حاضر هم که ساختمان پرسپولیس توقیف شده است. باید این موضوع را فدراسیون پیگیری کند، فکر نکنم امسال این تیم در واترپلو تیم بدهد. من هم هیچ برنامه برای لیگ ندارم، البته تمریناتم را ادامه می دهم چون عشق و علاقه ما این ورزش است، اما هدف خاصی در حال حاضر نداریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار