سیدعباسی: باشگاه پرسپولیس باید زودتر پول رضایت نامه گل محمدی را بدهد

معاون اجرایی باشگاه شهر خودرو از مهلت اندک باشگاه پرسپولیس برای پرداخت پول رضایت نامه گل محمدی خبر داد.

داود سید عباسی معاون اجرایی باشگاه شهر خودرو ، درباره اینکه باشگاه پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول فرصت پرداخت مبلغ رضایت نامه یحیی گل محمدی دارد، اظهار کرد: با توجه به شواهد و قرائن تفاهم نامه‌ای بین شهر خودرو و پرسپولیس در مورد گل محمدی امضاء شد که من در جریان ریز این موضوع نیستم. البته تا جایی که اطلاع دارم باشگاه پرسپولیس به تعهدات خود عمل نکرده است و طبق حکم صادر شده این باشگاه باید پول رضایت نامه گل محمدی را پرداخت کند.
او ادامه داد: البته مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی خود به شهر خودرو تا پایان نیم فصل اول نیست و این باشگاه باید زودتر پول را بپردازد تا دچار مشکل نشود. به هر حال طرفین دعوا یکسال و نیم است که درگیر موضوع مبلغ رضایت نامه گل محمدی هستند و باشگاه شهر خودرو نهایت همکاری را با پرسپولیسی‌ها کرد و انتظار حل این موضوع را داریم.
سید عباسی درباره بازی شهر خودرو و سپاهان گفت: این بازی برای هر ۲ تیم مهم است، چون سپاهان می‌خواهد در کورس قهرمانی بماند و ما هم قصد داریم به رده‌های بالای جدول راه یابیم. امیدوارم امروز شاهد بازی جذاب و تماشاگر پسند باشیم و هر تیمی که بهتر بازی کرد، برنده شود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار