پیشنهاد عجیب مهاجم لژیونر برای پیوستن به پرسپولیس/مدیران استقلال به دنبال اصلاح قرارداد قایدی

شهریار مغانلو برای حضور کوتاه مدت در پرسپولیس پیشنهاد عجیبی را به این باشگاه ارائه کرد. 

پیشنهاد عجیب مهاجم لژیونر برای پیوستن به پرسپولیس/مدیران استقلال به دنبال اصلاح قرارداد قایدی

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ارائه لیست خرید خود به مدیرعامل این باشگاه خواهان جذب شهریار مغانلو مهاجم ایرانی سانتاکلارا پرتغال شد.

مغانلو که در ابتدای فصل نیز در لیست پرسپولیس بود برای لژیونر شدن حاضر شد به تیم سانتاکلارا برود اما در جمع شاگردان یحیی گل محمدی قرار نگیرد.

با این حال محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر از سوی AFC باعث شد تا یحیی بار دیگر خواهان جذب این مهاجم شود و او را پای میز مذاکره با جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه قرار دهد.

با این حال مغانلو برای آمدن به پرسپولیس پیشنهاد عجیبی را ارائه کرده است که با مخالفت صریح مدیرعامل و سرمربی این تیم روبرو شده است.

باشگاه سانتاکلارا برای صدور رضایتنامه قرضی مغانلو ۷۰ هزار دلار درخواست کرده است. همچنین این بازیکن برای نیم فصل حضور قرضی خود خواهان دریافت مبلغ سه میلیارد تومان شده است.

شروطی که هیچیک از آنها با خواسته‌های باشگاه پرسپولیس همخوانی ندارد. سمیعی دنبال جذب قطعی مغانلو بوده و حاضر نیست مبلغی را به عنوان رضایتنامه به باشگاه سانتاکلارا بدهد. ضمن اینکه گل محمدی نیز برای حفظ تعادل در قراردادهای مالی بازیکنان خود مخالف پرداخت سه میلیاردی برای مدت پنج ماه به مغانلو است.

بنابراین مهاجم لژیونر ایرانی فوتبال باشگاهی پرتغال تنها در صورت تغییر شرایط خود می‌تواند پیراهن پرسپولیس را در نیم فصل دوم بر تن کند در غیر این صورت جایی در لیست بازیکنان این تیم در دور برگشت لیگ برتر بیستم و لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا ندارد.

مدافع استقلال در فهرست گل‌محمدی نیست/ گزینه پرسپولیس مشخص شد
سیاوش یزدانی در لیست خرید زمستانی تیم فوتبال پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی این تیم جایی ندارد.

اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
اشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی این تیم در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر بیستم تصمیم به تقویت لیست بازیکنان خود با نظر مستقیم یحیی گل محمدی دارد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت نیز لیست خرید خود را به جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه داده است تا خطوط سه گانه ترکیب خود را با جذب بازیکنان مدنظرش تقویت کند.

یحیی در حالی خواهان جذب حداقل یک مدافع در نقل و انتقالات زمستانی شده است که مصدومیت طولانی مدت محمدحسین کنعانی زادگان باعث شد تا کمال کامیابی نیا به دلیل کمبود دفاع میانی از خط هافبک جدا شده و در کنار سید جلال حسینی در قلب دفاع پرسپولیس قرار بگیرد.

از این رو گل محمدی خواهان جذب مدافع میانی با قابلیت بازی کردن در کناره‌های زمین شده است تا شایعاتی در خصوص احتمال سیاوش یزدانی مدافع استقلال تهران مطرح شود. این در حالی است که سرمربی پرسپولیس هیچ تصمیمی مبنی بر جذب یزدانی نداشته و این بازیکن در تفکرات او جایی ندارد.


ایمان سلیمی مدافع فصل گذشته تراکتور تبریز که به تازگی به تیم «سِرِد اسلواکی» پیوسته است گزینه اول گل محمدی برای پیوستن به این تیم است اما هنوز پیشنهاد خود را برای بازگشت به فوتبال باشگاهی ایران و حضور در پرسپولیس اعلام نکرده است.

یزدانی در صورت نیامدن سلیمی باز هم جایی در لیست خرید پرسپولیس است.

مدیران استقلال به دنبال اصلاح قرارداد قایدی
مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند قرارداد ستاره جوان خود را برای ادامه حضورش در این تیم اصلاح کند.

اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
به گزارش تسنیم، مهدی قایدی، مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال چند روزی است به دلیل آنچه که سرماخوردگی اعلام شده است، در تمرینات استقلال حضور ندارد.

ستاره استقلال پس از بازی با نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر از بدقولی مدیران نسبت به نحوه پرداخت مطالبات و قراردادش انتقاد کرده بود. غیبت این بازیکن در تمرینات اخیر این شائبه را به وجود آورده که مهاجم استقلال به دلیل ناراحتی در تمرینات شرکت نمی‌کند، بازیکنی که ابتدای فصل با چند پیشنهاد نجومی از کشورهای خلیج فارس روبرو شده بود.

مدیران استقلال قصد دارند در جلساتی که با حضور اعضای هیئت مدیره برگزار می‌شود، یکی از بحث‌های خود را به اصلاح قرارداد قایدی اختصاص دهند، بازیکنی که ارزش بالایی برای استقلال دارد و آنها دوست ندارند باعث ناراحتی او شوند، البته مدیران باشگاه موانع قانونی را نیز در نظر می‌گیرند تا مشکلی بابت افزایش قرارداد قایدی پیش نیاید.
ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار