پس فردا عرضه اولیه نماد معاملاتی “اُپال”

نماد معاملاتی “اُپال”، پس فردا عرضه اولیه می‌شود.

یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون سهم معادل هفت درصد از سهام "شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس" با نماد "اپال" به شیوه ثبت سفارش عرضه اولیه خواهد شد.
در این عرضه اولیه هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۴۰۰ سهم در بازه قیمتی ۱۲۰۰ تا ۱۲۵۰ تومان خریداری کند.
حداکثر نقدینگی برای شرکت در این عرضه اولیه ۵۰۰ هزار تومان است.
عرضه اولیه نماد معاملاتی "اُپال"، هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نقدینگی جذب خواهد کرد.
تعداد یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون سهم شرکت فرآورده‌های معدنی و اپال کانی پارس در حالی ششم اسفند عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت برای عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و ۲۸۰ میلیون سهم نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.
مدیر این عرضه "شرکت کارگزاری پارسیان"، متعهد عرضه، "سرمایه‌گذاری پارسیان" و متعهد خرید نیز "شرکت تأمین سرمایه امید" به میزان ۵۰ درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه است.
شرکت "فرآوری معدنی اپال کانی پارس" به عنوان پانصد و هفتاد و پنجمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "استخراج کانه‌های فلزی" گروه و طبقه "استخراج کانه‌های فلزی آهنی" در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد " اپال " به شیوه ثبت سفارش برای کشف قیمت عرضه خواهد شد.
گفتنی است
"اپال کانی پارس" سال ۸۵ تأسیس شده و شرکت سرمایه گذاری پارسیان مالک ۹۹.۹ درصدی آن است. این شرکت دو هزار میلیارد تومانی سهامدار دو شرکت اپال پارسیان سنگان (با تولید ۵ میلیون تن گندله) و فولاد سبزوار است.
"اپال" دارای سال مالی دوازده ماهه منتهی به دی بوده و در آخرین عملکرد (سال مالی گذشته) برای هر سهم ۵۴۷ ریال سود محقق کرده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار