در سپاهان هیچ‌کس جوابگوی من نبود

سرمربی سابق تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: در حالی که تیم ما چهار جلسه از تمرینات خود را سپری می‌کرد درست نیم ساعت بعد از آخرین تمرین ما باشگاه با سرمربی جدید قرار مذاکره داشت.

سمیه شهبازی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص جدایی‌اش از سپاهان و پیوستن به تیم آذرخش کردستان، اظهار کرد: شاید تعجب کنید، خود من هم علت رفتنم به سپاهان را نمی‌دانم و باشگاه نیز صحبتی با من نکرد. ترجیح می دهم در خصوص مسائل گذشته صحبت نکنم و دوست دارم در مورد تیم جدیدم و آینده فوتبال صحبت کنیم.

وی افزود: با باشگاه صحبت کرده و برنامه‌های خود را هم داده بودم و حتی باشگاه لیگ که تمام شد از من لیست خواست. تا دو ماه درگیر لیست بازیکنان بودیم و تماس داشتیم، امکانات خود را به باشگاه گفته بودیم. من و کادرفنی چهار جلسه با تیم تمرین کردم. به خاطر اعتمادی که به باشگاه داشتم، قراردادم را سریع امضا نکردم.

وی ادامه داد: سر تمرین بودم، تمرین ما 14الی 15.30 بود و باشگاه ساعت 16 با خانم محمودی جلسه داشتند و ما هیچ خبری نداشتیم. البته زمزمه هایی شنیده بودم؛ اما با این حال اعتماد کردم. فکر می کنم نتایج خوبی برای آن‌ها طی دو فصلی که در سپاهان بودم، گرفته بودم و در این دو سال حسن نیت خود را به باشگاهم نشان دادم. کمترین قراردادها را گرفتم، کمترین هزینه را برای باشگاه داشتم و بهترین نتایج را هم گرفتیم و این گونه با من رفتار شد، هیچ دلیلی برای این کار آن‌ها نمی‌ بینم.

سرمربی سابق تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: بعد از این جریان هیچ کس جوابگوی من نبود، آقای تابش و پناهنده هیچ کس جوابی ندادند.

وی در خصوص حضور بازیکنان سپاهان در تیم آذرخش کردستان تاکید کرد: چهار بازیکن به همراه من راهی آذرخش کردستان شدند. این نکته را تاکید کنم که به هیچ عنوان به بازیکنی اصرار بر آمدن، نداشتم. اختیار را به همه بازیکنانم دادم که بمانند یا جدا شوند و هیچ اجباری در کار نبود.

شهبازی در ارتباط با شرایط تیم آذرخش اظهار کرد: همه چیز خوب بوده است. ما دقیقه نود به تیم اضافه شدیم و بودجه و تیم بسته شده بود. با مساعدتی که مدیر عامل باشگاه و دیگر افراد باشگاه آذرخش داشتند بعد از تماسی که گرفتند، تصمیم گرفتم برای این فصل به عنوان سرمربی در کنار آن‌ها باشم.

سرمربی این فصل آذرخش کردستان خاطر نشان کرد: لیگ امسال لیگ خوبی خواهد بود. می‌دانم تیم البرز تیم خوبی است، تیم‌های بم و سیرجان و همچنین سپاهان مدعی هستند و تیم ما هم خوب بسته شده است. می توان گفت، همانند سال گذشته رقابت‌ها نزدیک و غیرقابل پیش بینی است و فکر می‌کنم حتی لیگ بهتری نسبت به فصل گذشته خواهد بود، چرا که بازیکنان مربیان به سمت حرفه ای تر شدن می روند.

شهبازی در پاسخ به اینکه آیا انجام تمرینات در تهران و انجام مسابقه در سنندج تاثیر منفی در تیم خواهد داشت یا خیر؟ گفت: مسابقات ما در کردستان خواهد بود، هیئت فوتبال کردستان همکاری خوبی می‌کند. تمرینات تیم در تهران خواهد بود و در سنندج میزبان رقبای خود در بازی‌ها خانگی خواهیم بود. سعی می‌کنیم در بازی‌های خانگی چند روز زودتر به سنندج برویم تا آماده تر شویم و موضوع دیگر این که شالکه اصلی تیم راه یاب ملل حفظ شده و چند نفر از بازیکنان آذرخش و سپاهان به آن اضافه شدند و به مرور زمان به این شرایط عادت خواهیم کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار