شکوری: بازیکنان استقلال به این باور رسیده‌اند که می‌توانند قدرت اول آسیا باشند

مدافع پیشین استقلال عملکرد شاگردان فرهاد مجیدی مقابل الاهلی عربستان را ستود.

شکوری: بازیکنان استقلال به این باور رسیده‌اند که می‌توانند قدرت اول آسیا باشند

هادی شکوری، درباره پیروزی 5 بر 2 استقلال ایران مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: این نتیجه گام بزرگی برای فوتبال ایران بود و نتایج خوب نمایندگان ایران در هفته اول مسابقات با این بُرد استقلال کامل شد. تیم با برنامه وارد زمین شد و تا پایان مطابق برنامه پیش رفت. بازی نشان داد تمام این برنامه‌ها جواب داده و باید از کادر فنی تشکر کنیم.
وی با تمجید از شاگردان مجیدی بیان کرد: مهم‌‌ترین نکته این است که استقلال فوتبال شادابی ارائه می‌کند. بازیکنان تیم به روحیه‌ای بالا و به این باور رسیده‌اند که می‌توانند قدرت اول آسیا باشند و همین روحیه، دلیل پیروزی استقلال بود.
مدافع پیشین استقلال درخصوص بازی‌های باقیمانده این تیم تصریح کرد: مسابقات آسیایی اینگونه نیست که با یک بُرد فکر کنیم اتفاق خاصی افتاده است، اما اکنون سایر تیم‌ها حساب ویژه‌ای روی استقلال باز می‌کنند. پیروزی با 5 گل تاثیر بسیار مثبتی روی تیم می‌گذارد و استقلال با شکست الشرطه، مدعی اصلی صعود به یک‌هشتم نهایی خواهد بود.
شکوری در مورد موقعیت‌های خطرناک الاهلی و ضعف مدافعان استقلال در برخی صحنه‌ها به تسنیم گفت: لیگ قهرمانان آسیا تورنمنت بزرگ و دشواری است. گاهی توانایی بازیکنان رقیب از شما بیشتر است و نمی‌توانیم این را به حساب ضعف خط دفاعی بگذاریم. مثلاً بهترین مدافع جهان مقابل مسی کم می‌آورد و نباید بگوییم آن مدافع ضعیف است. این نکته در مقیاس کوچکتر هم وجود دارد و شاید مهاجم پیشین میلان که اکنون در الاهلی بازی می‌کند، نسبت به مدافعان جوان ما توان بیشتری داشته باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار