چالش قلعه نویی برای انتخاب جانشین آقایی

امیر قلعه نویی پای پرواز به تهران متوجه شد نمی تواند از سعید آقایی در ترکیب تیمش استفاده کند.

به گزارش ورزش سه، اگر سعید آقایی با محرومیت روبرو نمی شد، می شد ادعا کرد که سپاهان مانند چند بازی گذشته خود در لیگ بازی می کند ولی این محرومیت، امیر قلعه نویی را مجبور می کند تا یک تغییر اجباری در ترکیب ١١ نفره اش داشته باشد؛ با این وصف باز هم به نظر نمی رسد که شاهد تغییرات زیادی باشد و شاید سرمربی سپاهان به همین یک تغییر بسنده کند.

خط دروازه؛ مثل همیشه

سپاهان در بازی های گذشته پیام نیازمند را در چارچوب دروازه خود داشته؛ دروازه بانی که چهار با طی چهار بازی کلین شیت کرده و در مقابل پرسپولیس به دنبال بهبود رکورد خود است.

خط دفاعی؛ با یک تغییر اجباری در قلب خط دفاعی پرسپولیس ولسیانی و عزت پورقاز بازی می کنند؛ زوجی که تاکنون موفق بوده اند و سپاهان هیچ گلی دریافت نکرده است. پس شاهد تغییری در این دو پست هم نخواهیم بود. در پست دفاع راست مرتضی منصوری بازی خواهد کرد ولی ابهام اصلی در پست دفاع چپ است که امید نورافکن به احتمال فراوان جایگزین سعید آقایی می شود.

خط میانی؛ سجاد باز هم هافبک می شود؟

مهدی کیانی و ولادیمیر کومان را می توان دو بازیکن اصلی خط میانی سپاهان به شمار آورد و اگر آقایی محروم نمی شد، نورافکن ضلع سوم بود. حالا اما به نظر می رسد برای پر کردن جای این بازیکن، سجاد شهباززاده یک بار دیگر در بخش میانی زمین بازی کند.

خط هجومی؛ مثل بازی قبل

استنلی کی روش به عنوان مهاجم هدف در بازی گذشته برای اولین مرتبه در ترکیب اصلی بازی کرد. همچنین محمدرضا حسینی هم پس از مصدومیت بازی کرد تا با آمادگی به دیدار برابر پرسپولیس برسد و نفر سوم مثلث خط هجومی سپاهان هم محمد محبی خواهد بود که علیرغم جوانی توانسته خود را به تفکرات امیرقلعه نویی تحمیل کند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس؛

پیام نیازمند-امید نورافکن، عزت پورقاز، گئورگی ولسیانی، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، محمد محبی، محمدرضا حسینی و استنلی کی روش.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار