حسینی چگونه حذف شد؟

با حذف مجتبی حسینی از بین گزینه‌های هدایت ذوب‌آهن راه سرمربی این تیم یک ماه پس از اتمام فصل از سبزپوشان جدا شد.

حسینی چگونه حذف شد؟

به گزارش ایمنا، در فصل ۹۶-۹۵ ذوب‌آهن به هیچ یک از اهدافش نرسید. نه موفق به دفاع از ۲ دوره عنوان قهرمانی خود در جام حذفی شد. نه از طریق مسابقات لیگ برتر سهمیه آسیایی گرفت و نه در لیگ قهرمانان از گروهش صعود کرد.

با وجود ناکامی در دستیابی به اهداف موردنظر، پس از بسته شدن پرونده فصل عملکرد کلی مجتبی حسینی مثبت ارزیابی می‌شد و با توجه به چهارمی ذوب‌آهن در لیگ برتر از یک طرف و ثبات نسبی نیمکت این تیم در سال‌های اخیر انتظار نمی رفت که سرمربی ذوب‌آهن از سمت خود برکنار شود. اما بعداً مشخص شد که در هیأت مدیره مخالفت‌هایی درباره تداوم همکاری با حسینی وجود دارد. در ادامه معلوم شد که این مخالفت‌ها جدی‌تر از آنی بود که در ابتدا تصور می‌شد و به حدی شدت داشت که در نهایت حتی منجر به آن شد که سرمربی ذوب‌آهن از بین گزینه‌های هدایت این تیم حذف شود.

به این ترتیب، به فاصله یک ماه پس از اتمام فصل جدایی حسینی از ذوب‌آهن حتی قبل از معرفی سرمربی جدید تیم قطعی شد. این اتفاق در حالی افتاد که با استناد به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه در رسانه‌ها این مربی ۴۳ ساله تا همین ۱۰ روز پیش تنها گزینه‌ای بود که برای هدایت ذوب‌آهن با او صحبت شده بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار