برترین‌های مسابقه جایزه بزرگ شمشیربازی اصفهان مشخص شدند

مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ شمشیربازی در رشته سابر که در آکادمی شمشیربازی روزبه سرهنگ‌پور اصفهان آغاز شده بود، با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

مجتبی سرشوق امروز در گفت‌و‌گو با فارس در اصفهان در خصوص مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ اصفهان اظهار داشت: 55 شمشیرباز از 3 کشور ایران، عراق و آذربایجان در این مسابقات شرکت کرده که در پایان نفر اول تا سوم به ترتیب 3 هزار، 2 هزار و 500 دلار جایزه نقدی دریافت کردند.

مدیر آکادمی شمشیربازی روزبه سرهنگ‌پور افزود: بازیکنان تیم ملی نیز در این رقابت‌ها حضور داشتند که علاوه بر بالا بردن سطح مسابقات، مقام‌های اول تا سوم مشترک را به دست آوردند.

وی در ادامه عنوان داشت: محمد رهبری از گیلان قهرمان شد، علی پاکدامن از تهران در رده دوم قرار گرفت و محمد فتوحی از یزد و مجتبی عابدینی از مازندران به صورت مشترک سوم شدند.

سرشوق ابراز امیدوار کرد: تیم ملی سابر چهارمین تیم در دنیا است و کیفیت بالایی دارد و امید زیادی برای حضور آن‌ها در المپیک و کسب سکو وجود دارد.

مدیر آکادمی شمشیربازی روزبه سرهنگ‌پور با بیان این‌که چند شمشیرباز از اصفهان نیز در این مسابقات حضور داشتند، گفت: رشته سابر در اصفهان نوپا است و امیدواریم با مسابقات و اردو‌هایی که برگزار می‌کنیم، شاهد پیشرفت چشمگیری در ورزشکاران اصفهان باشیم.

وی همچنین تصریح کرد: آکادمی شمشیربازی روزبه سرهنگ‌پور از سال 96 افتتاح شد و از سال گذشته مسابقات جایزه بزرگ یادواره روزبه سرهنگ‌پور برگزار می‌شود که سال گذشته در بخش اپه و امسال در رشته سابر برگزار شد.

سرشوق در پایان خاطر‌نشان کرد: همچنین جایزه بزرگ داخلی فلوره برای آقایان و بانوان نیز روز‌های شنبه و یک‌شنبه برگزار می‌شود؛ همچنین چندین دوره میزبان تیم ملی شمشیربازی در این آکادمی بوده‌ایم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار