حمایت و پشتیبانی از طرح‌های توسعه شرکت میرکو

در روند بازدید پروین صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه از شرکت غلطک‌ها و لاستیک‌های صنعتی مبارکه، مديرعامل اين شركت به تشریح فعالیت‌ها و تولیدات شرکت میرکو پرداخت.

حمایت و پشتیبانی از طرح‌های توسعه شرکت میرکو

در روند بازدید پروین صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه از شرکت غلطک‌ها و لاستیک‌های صنعتی مبارکه، مديرعامل اين شركت به تشریح فعالیت‌ها و تولیدات شرکت میرکو پرداخت.

به گزارش رویداد امروز، داود فروتن با بیان اینکه این شرکت در سال 1369 تاسیس شده و يكي از شرکت‌های زير مجموعه گروه بزرگ توکا فولاد است كه تحت لیسانس شرکت تامبورینی ایتالیا تولیدات خود را به مشتریان عرضه می‌نماید، اعلام كرد: اين شرکت تاكنون با بيش از 900 مشتري در سراسر کشور همكاري نموده و از شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، فولاد آلیاژی یزد، صبا فولاد خلیج فارس، فکور مغناطیس، گهر روش سیرجان، صنایع هفت الماس قزوين، کیمیا داران کویر و فولاد تاراز به عنوان بزرگترین مشتریان محصولات و خدمات این مجموعه نام برد.

در بخش دیگری از این بازدید، مدیر عامل شرکت غلطک‌ها و لاستیک‌های صنعتی مبارکه ضمن معرفي بخش‌هاي مختلف واحد فلزي آن مجموعه اعلام كرد: واحد جوشكاري زيرپودري اين شركت يكي از بزرگ‌ترين واحدهاي جوشكاري و بازسازي غلتك در كشور محسوب مي‌شود كه علاوه بر بازسازي و همچنين ساخت انواع غلتك‌هاي خطوط ريخته‌گري براي واحدهاي فولادي كشور، موفق به توليد سیم جوش توپودری براي مصرف داخلي نيز شده و در طرح توسعه اين واحد، توليد انواع سيم‌هاي آلياژي براي مصارف واحدهاي فولادسازي نيز پیش‌بيني شده است.

در خلال بازدید نماینده مردم شهرستان مبارکه از قسمت‌های جوشكاري، ماشین کاری، کارگاه مونتاژ غلطک و طرح توسعه در حال انجام شرکت میرکو، دکتر فروتن مدیر عامل شرکت غلطک‌ها و لاستیک‌های صنعتی مبارکه به تشریح اقدامات انجام شده در زمينه مکانیزاسيون فرآیندها و هوشمندسازي بخش‌هايي از عمليات اجرايي در واحدهاي مختلف كارخانه كه بصورت پايلوت و در راستاي همسويي هر چه بيشتر با اهداف كلان گروه فولاد مباركه بويژه در طرح تحول ديجيتال و هوشمندسازی مجتمع فولاد مبارکه صورت گرفته اشاره كرد كه مورد توجه بازديدكنندگان قرار گرفت.

در ادامه روند بازدید نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی از بخش‌هاي مختلف اين شركت از جمله واحد توليد لاستيك‌هاي صنعتي و قطعات لاستيكي و پليمري، دكتر گلشن مشاور مدیر عامل هلدینگ توکا فولاد ضمن اشاره به هزینه‌های میلیون دلاری که جهت واردات لاستیک‌های صنعتی و نوار نقاله در کشور هزینه می‌شود، خاطر نشان کرد: با به ثمر رسیدن طرح توسعه شرکت میرکو جهت تولید نوار نقاله‌هاي مورد نیاز صنایع مختلف کشور علاوه بر اشتغال‌زایی بیش از صدها نفر در این خصوص و جلوگیری از خروج ارز از کشور، قطعا باعث خودکفایی و تولید مضاعف در راستای شعار تولید که چندین سال است مقام معظم رهبری بر آن تاکید می‌نمایند خواهد شد.

در انتهای بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان صمت شهرستان مبارکه از شرکت غلطک‌ها و لاستیک‌های صنعتی مبارکه (میرکو)، دکتر پروین صالحی ضمن عرض خدا قوت و تشکر از راه‌اندازی این مجموعه موفق و پویا عنوان کرد: ما هم در مجموعه مسئولین کشور وظیفه داریم در جهت تولید و رفع موانع تولید کمک و همیاری نماییم، گرچه متاسفانه گاها براي رفع اين موانع، عزم و اراده لازم را از طرف دولتمردان در این راستا شاهد نیستیم اما امیدمان به شما کارآفرینان و متخصصان زحمت‌کش شرکت‌های تولیدی و صنعتی است و ان‌شاا... به طور عملی و نه فقط شعاری بتوانیم موانع موجود بر سر راه تولید را برداریم.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: ایمان داریم با حضور تلاشگرانی همچون پرسنل و مدیران موفق شرکت میرکو و دیگر شرکت‌های توکا فولاد به نتایج خوب و مثمرثمری مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری جهت بر طرف نمودن موانع تولید برسیم که در این راستا قطعا ما از طرح‌های توسعه شرکت میرکو حمایت و پشتیبانی خواهیم نمود.

لازم به ذکر است فعالیت های اصلی شرکت میرکو در سه گروه زیر دسته‌بندی می‌شوند.

صنایع لاستیکی شامل تولید لاستیک‌های صنعتی و اجرای پوشش‌های لاستیکی روی سطوح و مخازن، ساخت قطعات پلی اورتانی و قطعات لاستیکی، تولید چسب و کاور آپارات نوار نقاله.

صنایع فلزی شامل ساخت قطعات و تجهیزات فلزی دوار ( غلتک، رولیک لاستیکی و پلیمری و ... ) و ثابت و ماشین کاری قطعات حجیم، ساخت رولیک فلزی و درامها، تولید سیم جوشکاری توپودری و تعمیر و بازسازی غلتک‌های خطوط ریخته‌گری.

ارائه خدمات جانبی شامل نگهداری و تعمیرات خطوط تولیدی و حمل مواد و ارائه مشاوره فنی و خدمات آزمایشگاهی، فعالیت‌های بازرگانی خارجی.

شرکت غلطک‌ها و لاستیک‌های صنعتی مبارکه (میرکو) يكي از شرکت‌های فعال در رسته صنعتي و معدني هلدینگ توکا فولاد قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار