علیزاده: تیم‌هایی که از پرسپولیس ۵ گل خوردند هم تبانی کردند؟

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت: از فدراسیون می‌خواهم به موضوع ورود کند اگر کسی مدرکی بر علیه بازیکن ما دارد رو کند تا باشگاه مس هم تکلیف خود را بداند.

علیزاده: تیم‌هایی که از پرسپولیس ۵ گل خوردند هم تبانی کردند؟

علی علیزاده در گفت‌وگو با میزان، در مورد اتهامات اخیر به تیم مس رفسنجان در رابطه با نتیجه پر گل بازی با سپاهان اظهار داشت: تیم‌های دیگر که در زمین خودشان پنج - شش گل از پرسپولیس خوردند هم تبانی کردند؟ این حرف‌ها را در مورد تیم ما نزنید؛ ما در سه بازی باختیم هنوز نهم جدولیم. عملکرد ما بد نبوده است و باخت‌های اخیر طبیعی است. نکند توقع دارند تیم ما برای بقا دست و پا بزند؟ ببینید چه تیم‌هایی با چه قدمتی برای بقا می‌جنگند. ما این شرایط را نداریم، اما باتوجه به این که تازه لیگ برتری شدیم ممکن است چند هفته هم باخت بدهیم.
وی بار دیگر با تاکید بر این که بعضی تیم‌ها در خانه خود ۵ گل خوردند ادامه داد: آیا می‌توانیم بگوییم تیم‌هایی که مثل ما باختند هم تبانی کردند؟ این اتفاقات جزئی از فوتبال است و رخ می‌دهد. ما باختیم، بد هم باختیم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم. ولی اتفاقی رخ نداده و ما سه امتیاز را از دست دادیم. با آرامش بر می‌گردیم و با تمرکز هیئت مدیره تشکیل جلسه می‌دهند و برنامه‌ریزی می‌کنند. همین حالا هم کادرفنی و بازیکنان را ۱۰ درصد به دلیل این شکست و نتایج ضعیف اخیر جریمه کردیم. ما خودمان هم می‌دانیم بد باختیم و قول می‌دهیم در بازی‌های آینده جبران کنیم.
معاون فنی باشگاه مس رفسنجان با اشاره به اشتباهات بازیکنان این تیم در جریان بازی با سپاهان تصریح کرد: فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد. تیم ما بعد از دو اشتباه فردی که دروازه‌بان و دفاع راستمتان انجام داد و گل خوردیم، وا داد. مثل این که آب سردی روی همه تیم ریخته باشند؛ تیم ما حدود ۱۵ دقیقه رها شد. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است؛ آن‌ها که حرف از تبانی می‌زنند با وجدانشان جلو بیایند. وقفه‌ای که قبلا در مسابقات لیگ بوجود آمد به ضرر ما شد و جلوی روند رو به رشد تیممان را گرفت، اما وقفه جدید به نفع ما خواهد بود. مدیران و مربیان باشگاه در آرامش در مورد تیم شور می‌کنند و با بررسی مشکلات سعی می‌کنیم در بازی مقابل پرسپولیس بازی محکمی انجام دهیم.
علیزاده که از اتهاماتی که هواداران فوتبال به او و تیمش زدند ناراحت بود ادامه داد: به جز بازی با سپاهان تیم ما مقابل تیم‌های قوی خوب بازی می‌کند. باشگاه ما با سلامت کامل به لیگ برتر آمد. من از فدراسیون می‌خواهم در این مورد ورود کند و اگر واقعا بازیکنان ما کاری کردند به ما هم اطلاع دهند. وقتی مدیر و مربی و وزیر به تیپ هم می‌زنند ما چه توقعی از تماشاگران داریم؟ کمیته انضباطی و فدراسیون ورود کنند و اشد مجازات را برای متخلفین برقرار کنند. اگر مدرک دارند بازیکن ما کاری کرده برای ما هم روشن کند تا ما هم تکلیف خود را بدانیم. مطمئنم چنین چیزی وجود ندارد؛ از تهمت‌هایی که می‌زنند ناراحت می‌شوم. یعنی حسن جعفری به عمد پاس داده است؟ خیلی‌ها خیلی چیز‌ها می‌گویند؛ من هم می‌توانم خیلی چیز‌ها بگویم، اما حقیقت چیست؟
وی با اشاره به این که تیمش در اولین سال حضور در لیگ برتر با حواشی زیادی از جمله بازی با سپاهان و مبالغ بالای قرارداد بازیکنان رو به رو شد گفت: به خدا ما چنین پول‌هایی ندادیم و نخواهیم داد. نه رییس صنایع مس و نه هیئت مدیره باشگاه به ما اجازه خرج کردن این پول‌ها را نمی‌دهند. ایرادی ندارد تیم‌های استقلال، پرسپولیس و همین تیم گل‌گهر هم استان خودمان، قرارداد سرمربی تا تدارکات خود را رو کنند ما هم قرارداد‌ها را رو می‌کنیم. به جرات قسم می‌خورم یکی از معمولی‌ترین تیم‌ها از نظر مخارج هستیم. هجمه بر علیه تیم ما زیاد است چرا که خوب نتیجه گرفتیم و به جای این که در اولین سال حضور در قعر جدول دست و پا بزنیم در میانه جدول قرار داریم. هر تیمی که تازه به لیگ برتر آمده و مثل ما عمل کرده باشد حواشی‌‎اش بیشتر از تیم ما نباشد کمتر هم نیست. تیم ما خوب نتیجه گرفته و به همین دلیل برایش حاشیه درست می‌کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار