بادامکی: پنالتی ما مقابل استقلال سوخت/ اعتراض‌ها طبیعی بود

مدیر تیم فوتبال پدیده گفت:پنالتی ما دیده نشد و در حالی که می توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم دست خالی از بازی خارج شدیم.

بادامکی: پنالتی ما مقابل استقلال سوخت/ اعتراض‌ها طبیعی بود
حسین بادامکی در گفتگو با میزان، در مورد بازی پرحاشیه استقلال و پدیده اظهار داشت: قطع برق و برخی اتفاقات روی عملکرد دو تیم تاثیر گذاشت. معتقدم تیم ما در این بازی مستحق باخت نبود و چندین بار دروازه حریف را تهدید جدی کردیم. روز خوب ما نبود و با بدشانسی در حالی که می‌توانستیم از این بازی با امتیاز خارج شویم، باختیم.

وی با اشاره به عملکرد داور بازی و اعتراض نیمکت نشینان تیم پدیده به عملکرد داور تصریح کرد:به نظرم یک پنالتی ما در این بازی سوخت. ما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و حتی دو توپ به تیر دروازه حریف زدیم. چه بسا با عملکرد خوبی که بازیکنانمان داشتند اگر آن پنالتی گرفته می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد و می‌توانستیم به گل برسیم. اعتراض هم در جریان بازی رخ می‌دهد و طبیعی بود.
مدیر تیم پدیده به عملکرد بازیکنان تیمش در این بازی اشاره و تاکید کرد: بازیکان ما عملکرد خوبی داشتند و مخصوصا در دقایق پایانی و قبل از گل دوم تیم استقلال بازی خوبی ارائه دادند. خوش‌شانس نبودیم و از موقعیت‌ها به خوبی استفاده نکردیم از این رو موفق نشدیم در حالی که می‌توانستیم نتیجه بازی را تغییر دهیم به گل برسیم. امیدوارم با شروع هفته بیست و چهارم در ادامه لیگ عملکرد بهتری داشته باشیم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار