علیزاده: خطر سقوط را حس نمی‌کنیم/ برای بازی با پیکان به اندازه کافی انگیزه داریم

معاون فنی تیم مس گفت: چهار بازی با تیم‌های پیکان، صنعت نفت، شهر خودرو و ذوب آهن داریم و همه تلاش ما این است از این بازی‌ها سربلند خارج شویم.

علیزاده: خطر سقوط را حس نمی‌کنیم/ برای بازی با پیکان به اندازه کافی انگیزه داریم

علی علیزاده در گفت‌وگو با میزان، در آستانه بازی تیم مس رفسنجان مقابل تیم پیکان اظهار داشت: بازیکنان ما اهداف زیادی برای بازی با پیکان دارند. بازیکنی مثل فراز امامعلی که سال‌ها بازیکن پیکان بوده برای این بازی انگیزه دارد از طرفی بازیکنانی دیگری داریم که شاگرد تارتار بودند از این رو انگیزه‌های خوبی مقابل تیم پیکان داریم. در حال حاضر هدف ما بازی با پیکان است و بازی به بازی جلو می‌رویم. همه سعی خود را می‌کنیم برنده از این بازی خارج شویم.
وی با اشاره به بازی‌های چند هفته باقی مانده تصریح کرد: بازی قبل تمام شد و به بازی‌های باقی مانده فکر می‌کنیم. چهار بازی با تیم‌های پیکان، صنعت نفت، شهر خودرو و ذوب آهن داریم و همه تلاش ما این است از این بازی‌ها سربلند خارج شویم. هدف ما از ابتدا بقا بود. نه این که بخواهیم شکست مقابل تیم ماشین سازی را کم رنگ جلوه دهیم، ولی از اهدافمان دور نیستیم و می‌خواهیم در ادامه بقا در لیگ برتر را مسجل کنیم.
معاون فنی تیم مس با توجه به این که شرایط برای تیم مس در جدول مطلوب نیست ادامه داد: خطر سقوط را احساس نمی‌کنیم. ممکن است روی کاغذ تیم ما هم گزینه سقوط باشد، ولی با توجه به بازی‌هایی که رقبا دارند و رقابت‌هایی که ما در پیش داریم بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ دهد. تیم‌های انتهای جدول با هم بازی‌های رو در رو دارند و نتایج این بازی‌ها در تعیین تیم سقوط کننده بی تاثیر نیست. ما اگر از این چند بازی سه امتیاز بگیریم که اصلا دور از دسترس نیست و از این بهتر نتیجه می‌گیریم بقا در لیگ برتر حتمی است.
علیزاده در مورد مشکل اصلی تیم مس گفت: همه بازیکنان ما که در بازی با ماشین سازی به میدان رفتند کیفیت لازم را نداشتند. در این بازی روز خوب ما نبود. گاهی پیش می‌آید برخی بازیکنان در برخی بازی‌ها کیفیت لازم را ندارند و با تعویض مشکل بر طرف می‌شود، ولی در این بازی همه بازیکنان ما اینطور بودند و هیچ کدام کیفیت خوبی نداشتند. در نتیجه بر خلاف تصورمان شکست خوردیم.
وی با گلایه از فرسایشی شدن لیگ فصل جاری خاطرنشان کرد: بدون شک فرسایشی شدن لیگ تاثیر خود را روی برخی تیم‌ها از جمله تیم ما گذشته است. برخی تیم‌ها در بالای جدول مثل سپاهان، پرسپولیس و استقلال عادت به بازی‌های زیاد دارند، ولی به نظر می‌رسد تیم تازه لیگ برتری شده ما به دلیل فرسایشی شدن لیگ آسیب دید. به نظرم این شرایط خیلی از تیم‌ها را درگیر خود کرد و تاثیر منفی در عملکرد تیم ما هم داشته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار