نیروی انسانی مهم‌ترین عامل موفقیت فولاد مباركه در سال 99

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در جلسه کاری با حضور معاون بهره‌برداری، مدیران و رؤسای ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم از نیروی انسانی به‌عنوان مهم‌ترین عامل موفقیت فولاد مبارکه در سال 99 یاد کرد و گفت: با وجود مشکلات متعدد در سال گذشته از جمله کرونا، سالی طلایی برای فولاد مبارکه رقم خورد و این موفقیت مرهون تلاش ارزنده نیروی انسانی بوده است.

نیروی انسانی مهم‌ترین عامل موفقیت فولاد مباركه در سال 99

حمیدرضا عظیمیان در خصوص تأمین مواد اولیه یادآور شد : هم‌اکنون فولاد مبارکه با نابسامانی و بی‌نظمی زیادی در تأمین مواد اولیه مواجه است .

وی تصریح کرد : با وجود تمام مشکلات، سال قبل کارنامه درخشانی برای فولاد مبارکه به ثبت رسید و گام‌های بزرگی برای تحقق جهش تولید در شرکت برداشته شد . امسال نیز با تکیه‌بر همان نیروی انسانی متعهد و کوشای شرکت و با همین روحیه همدلی و همبستگی که در کارکنان وجود دارد، در جهت تحقق شعار سال گام برخواهیم داشت .

عباس اکبری محمدی، معاون بهره‌برداری نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش میزان تولید در سال گذشته از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مدیرعامل در این زمینه قدردانی کرد .

مدیر فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در ادامه این جلسه به پیش‌بینی تولید بیش از ۷ میلیون تن تختال در سال جاری اشاره کرد و گفت : این هدف با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده و کاهش ضایعات قابل‌دستیابی است .

غلامرضا سلیمی تولید تختال 300 و 250 میلی‌متر را از دستاوردهای خوب سال گذشته عنوان کرد و افزود : این دستاوردها حاصل تلاش کارکنان خدوم فولاد مبارکه و حمایت‌های مستمر مدیرعامل و معاونت‌ها است .

وی در ادامه به پروژه‌های در دست اقدام ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در سال جاری نیز اشاره و تصریح کرد : پروژه‌های هات‌شارژ آهن اسفنجی و هات‌شارژ اسلب با هدف کاهش مصرف انرژی و افزایش تولید از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین پروژه‌های در دست بررسی است . ضمن اینکه با توجه به اهمیت ماشین ریخته‌گری شماره 1 در فولادسازی و مطابق با برنامه تولید در نورد گرم 2 ، عملیات بهینه‌سازی و مدرن‌سازی این ماشین نیز در دستور کار قرار دارد .

سلیمی بومی‌سازی را یکی از برنامه‌های مهم این ناحیه عنوان کرد و افزود : به‌منظور تولید پایدار در شرکت، بومی‌سازی همواره از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و در نواحی مختلف شرکت، با استفاده از دانش متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان، از این ظرفیت برای ساخت و تأمین تجهیزات و قطعات موردنیاز شرکت بهره گرفته شده است . نمونه بارز آن آخرین اقدام این ناحیه در زمینه بومی‌سازی صفحات مسی قالب ریخته‌گری است که با پوشش این صفحات، عمر آن‌ها دو برابر شده و صرفه‌جویی قابل‌ملاحظه‌ای برای شرکت به همراه داشته است .

گفتنی است در ادامه این جلسه دیگر مدیران و رؤسای ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم نیز ضمن بیان نظرات خود، از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مدیرعامل قدردانی و بر ادامه تلاش و کوشش در جهت تحقق اهداف شرکت تأکید کردند .

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار