سپاهان-سایپا؛ دیداری از اعماق لیگ برتر

بازی تیم های سپاهان و سایپا مسابقه ای بین دو تا از قدیمی ترین باشگاه های حاضر در رقابت های لیگ برتر به شمار می آید که حاصل آن سی و شش بازی در هجده سال جدال های رودرور است.

به گزارش ورزش سه سپاهان و سایپا از اولین دوره برگزاری رقابت های لیگ برتر در تمام هجده دوره مسابقات حضور داشته اند. سی و هفتمین دیدار دو تیم در حالی روزجمعه در اصفهان برگزار می شود که سپاهان با 17 امتیاز صدرنشین است اما سایپا با 7 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

دیدار سی و هفتم

-سپاهان و سایپا سی و شش بار در هجده دوره لیگ برتر با هم بازی کرده اند که حاصل آن 16 برد برای سپاهان، 8 برد برای سایپا و 12 مساوی بوده است. اولین دیدار دو تیم در اولین دوره رقابت های لیگ برتر با نتیجه دو بر یک به نفع سایپا به پایان رسید اما در بازی برگشت دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل رسیدند.

-اولین برد سپاهان هم در بازی رفت لیگ برتر دومین دوره رقم خورد که این تیم سایپا را با نتیجه سه بر صفر شکست داد.

-بهترین بردهای سایپا دو پیروزی 4 گله برابر سپاهان هستند که در لیگ های چهارم و پنجم رقم خوردند. در بازی رفت لیگ چهارم و در اصفهان سایپا 4 بر یک سپاهان را برد. در لیگ ششم و باز هم در بازی دور رفت سایپا این بار در زمین خودش با نتیجه 4 بر دو سپاهان را مغلوب کرد.

-بهترین بردهای سپاهان دو برد 5 گله و دو پیروزی با چهار گل است. در بازی برگشت لیگ نهم و در اصفهان ، سپاهان 5 بر یک سایپا را شکست داد. در دوبازی رفت لیگ های دهم و یازدهم نیز سپاهان با نتایج 4 بر یک در اصفهان و 4 بر صفر در تهران برابر حریفش به برتری رسیده است. اما سپاهان در بازی برگشت لیگ هجدهم نیز با نتیجه 5 بر 2 سایپا را برد تا تعداد بردهای پرگلش را به عدد چهار برساند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار