کمالوند: باشگاه تراکتور برای جذب بازیکن باید صرفه جویی کند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره شرایط این تیم و اهداف خود در بازار نقل و انتقالات توضیحاتی را بیان کرد.

کمالوند: باشگاه تراکتور برای جذب بازیکن باید صرفه جویی کند
فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم تبریزی اظهار کرد: من لیست ۲۰ نفره به باشگاه دادم. در وهله اول مهمترین مسئله باشگاه تراکتور این است که پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کند. باشگاه تراکتور بدهی سنگینی دارد به همین علت مسئولان باشگاه توان خود را برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی گذاشته اند. به طور طبیعی پرداخت بدهی، هزینه سنگینی روی دست باشگاه تراکتور می‌گذارد و باشگاه را وادار می‌کند تا نسبت به فصول گذشته صرفه جویی کند.

باشگاه تراکتور برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود تلاش می کند

کمالوند درباره اینکه با بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، باشگاه تراکتور کار سختی برای جذب بازیکن دارد، گفت: بله، مجموعه باشگاه تراکتور تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کند. با توجه به در پیش بودن بازی با النصر در لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات لیگ برتر فوتبال باید پنجره نقل و انتقالاتی باز شود تا بتوانیم بازیکن بگیریم.
او درباره اینکه زنوزی قرار نیست در نقل و انتقالات دخالت کند و همه کار‌ها را به نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور واگذار کرده است، گفت: نه، زنوزی از لحاظ مالی در این چند سال باشگاه تراکتور را حمایت کرده است. به طور حتم این حمایت هم ادامه دار خواهد بود.

زنوزی همچنان حامی مالی باشگاه تراکتور است

کمالوند درباره اینکه گفته می‌شود یک شرکت خاص با زنوزی در ترکیه برای خرید امتیاز باشگاه تراکتور مذاکره کرده است، اظهار کرد: من اصلا درباره این موضوع اطلاعی ندارم، اما تا جایی که می‌دانم زنوزی مثل سال‌های گذشته حامی مالی باشگاه تراکتور است.
سرمربی تراکتور درباره اینکه اخباری دروازه بان این تیم تبریزی برای جدایی از تراکتور باید پول پرداخت کند، گفت: من در جریان این موضوع نیستم. البته همه بازیکنانی که با باشگاه تراکتور قرارداد دارند به طور حتم مدنظر ما هستند و به آن‌ها نیاز داریم.
او در پایان گفت: من امروز به تبریز می‌روم و تمرینات تراکتور از فردا شروع می‌شود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار