حق‌دوست: باشگاه ذوب‌آهن پیشنهاد تمدید قرارداد داده است اما هنوز تصمیم نگرفته‌ام

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در بیستمین دوره لیگ برتر تأکید کرد هنوز پاسخی به پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد نداده است.

حق‌دوست: باشگاه ذوب‌آهن پیشنهاد تمدید قرارداد داده است اما هنوز تصمیم نگرفته‌ام

مجتبی حق‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد وضعیتش برای فصل آینده، گفت: در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و قراردادم با باشگاه ذوب‌آهن تمام شده است. واقعیت این است که سه چهار پیشنهاد خوب به من رسیده است، ولی هنوز تصمیمی نگرفته‌ام چون دوست دارم پیشنهادها را به خوبی بررسی کرده و در نهایت بهترین تصمیم را بگیرم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد قراردادش را با ذوب‌آهن تمدید کند، تصریح کرد: باشگاه ذوب‌آهن به من پیشنهاد تمدید قرارداد داده است، ولی فعلاً تصمیمی نگرفته‌ام. این احتمال وجود دارد که در هفته جاری به اصفهان بروم تا با مسئولان باشگاه صحبت کنم. در ضمن همانطور که گفتم چند پیشنهاد دیگر هم دارم و باید همه چیز را خیلی خوب بررسی کنم تا در نهایت تصمیمی بگیرم که از لحاظ فوتبالی به نفعم باشد.
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره انتخاب مهدی تارتار به‌عنوان سرمربی این تیم هم اظهار داشت: این برای تیم ذوب‌آهن خوب است که خیلی زود سرمربی‌اش انتخاب شد و من برای آقای تارتار آرزوی موفقیت دارم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار