کشف چهار انبار قاچاق کالا در اصفهان

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: با تشدید بازرسی از اصناف و بازار در ۱۰ روز گذشته، چهار انبار قاچاق کالا به ارزش تقریبی سه میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال در این استان کشف شد.

جواد محمدی فشارکی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انبارهای یاد شده شامل کاکائو، بادام درختی، لوازم آرایشی و پوشاک قاچاق هستند که با تشکیل پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی تصریح کرد: در بازرسی مشترک بازرسان مبارزه با قاچاق کالا این مدیریت به همراه پلیس آگاهی از یک انبار تخلیه بار در اصفهان، یک هزار کیلوگرم کاکائو محصول کشور ترکیه به گمان قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف، جمع آوری و برای انجام مراحل قانونی توقیف شد.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان اظهار داشت: همچنین در بازرسی به عمل‌آمده توسط بازرسان این مدیریت از یک واحد صنفی انبار تخلیه بار در اصفهان، ۷۲۰ کیلوگرم بادام محصول کشور آمریکا به گمان قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف، گردآوری و توقیف شد.
وی ادامه داد: در این مدت ۴۹۰ قلم انواع لوازم آرایشی خارجی تاریخ گذشته و مشکوک به قاچاق در بازرسی مشترک توسط بازرسان مبارزه با قاچاق کالا این مدیریت به همراه کارشناسان معاونت غذا و دارو از یک واحد صنفی در اصفهان، به ارزش ۳۰ میلیون ریال کشف، گردآوری و توقیف شد.
محمدی فشارکی اضافه کرد: همچنین در بازرسی مشترک بازرسان این مدیریت با پلیس آگاهی اصفهان از یک واحد صنفی انبار در اطراف اصفهان ۴۴۰ ثوب انواع پوشاک خارجی به گمان قاچاق، به ارزش ۸۸۰ میلیون ریال کشف، گردآوری و توقیف شد.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: ۳۴۵ بازرس به شکل ثابت و افتخاری کار نظارت و کنترل بر اصناف و بازار استان را برعهده دارند.
نزدیک ۲۵۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان فعالیت دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار