شیک ترین مدل مانتو خامه دوزی 1400

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتو خامه دوزی شده زنانه و دخترانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مانتوهای خامه دوزی شده دارای رنگ هایی متنوع هستند و بهتر است شما رنگ مانتو را با توجه به فرم اندام و رنگ پوست و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان انتخاب نمایید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.
مانتوی خامه دوزی دو رنگ مدل مانتو خامه دوزی سفید مدل مانتو خامه دوزی طوسی مانتوی بلند خامه دوزی شده مدل مانتو کوتاه خامه دوزی شده مانتوی کوتاه خامه دوزی شده مانتوی خامه دوزی شده طرح دار مدل مانتو خامه دوزی شده زنانه
توجه داشته باشید که بهتر است این طرح مانتو را در پوشش خود با اکسسوری ها و لباس هایی مناسب ست نمایید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید و علاوه بر این تغییرات قابل توجهی در سبک استایل شما ایجاد شود.
مانتوهای خامه دوزی شده در انواع طرح های جلوباز و جلو بسته و دکمه دار نیز دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید استایلی امروزی تر داشته باشید بهتر است از مانتوی جلوباز در پوشش خود استفاده نمایید. مانتوی جلو بسته و دکمه دار نیز برای خانم هایی که تمایل دارند پوششی کامل تر داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.
مانتوی خامه دوزی علاوه بر اینکه برای دوخت به زمان زیادی نیاز دارد در زمان شستشو آن نیز باید دقت لازم را به خرج داد و بهتر است این طرخ مانتو را با دوست نشویید و آن را در مقداری آب ولرم و مواد شوینده قرار بدهید تا مدت زمان کوتاهی بماند سپس مانتو را آبکشی کنید همچنین اگر تمایل دارید این مانتو را به کمک لباسشویی بشویید باید آن را به تنهایی درون ماشین قرار بدهید تا به بافت مانتو آسیبی وارد نشود.
مدل مانتو خامه دوزی بلند مانتوی زنانه خامه دوزی شده مدل مانتو خامه دوزی سفید مدل مانتو دو رنگ خامه دوزی شده مانتو خامه دوزی بلند مدل مانتو خامه دوزی و طرح دار مدل مانتوی خامه دوزی مانتوی خامه دوزی شده و خاص مانتوی خامه دوزی شده

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار