آمار کرونا کاشان ۶ شهریور؛ ۳ فوتی و ۵۳ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۳۰ نفر اهل کاشان هستند و سه مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی منطقه کاشان رخ داده است.

آمار کرونا کاشان ۶ شهریور؛ ۳ فوتی و ۵۳ ابتلای جدید

سیدعلیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون ۲۳۲ هزار و ۲۱۵ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: ۱۴ هزار و ۸۴۰ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.
وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری شده‌اند که ۳۹ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که از این تعداد ۹ نفر اهل توابع منطقه کاشان و ۳۰ نفر اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی ۸۹ سال و حداقل چهار سال است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل ۱۴ بیمار جدید بستری شده‌اند.
وی ادامه داد: در مجموع فعلاً ۸۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۷۰۳ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۱۰۹ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.
مروجی تصریح کرد: ۷۸ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌های شهرستان کاشان تحت درمان هستند.
وی افزود: سه مورد فوتی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: با اضافه شدن ۴۴۴ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش ۴۰ هزار و ۳۴۱ نفر از نظر تست کرونا مثبت شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار