دو نوبتی شدن مراکز واکسیناسیون در تهران

استاندار تهران از ۲نوبتی شدن مراکز واکسیناسیون استان از روز چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: سرقت واکسن یکی دو مورد وجود داشت که با عوامل آن شناسایی و برخورد انجام شد.

دو نوبتی شدن مراکز واکسیناسیون در تهران

انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت استان در بیماران سرپایی ۹ درصد و بیماران بستری ۸.۶ درصد کاهش داشته اما متأسفانه هنوز آمار فوتی‌ها بالا است.
محسنی بندپی افزود: در حال حاضر میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استان ۶۴ درصد می‌باشد این در حالی است که تراکم جمعیت در استان تهران بسیار بالا است.
استاندار تهران گفت: ناوگان حمل و نقل شهری، دفاتر پیشخوان، بانک‌ها و پاساژها کماکان کمترین میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی را دارند و بازرسی که در حوزه صیانت سلامت شهروندان صورت گرفته و قطعاً در این خصوص برخوردهای اداری و قضائی صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه تا عصر روز گذشته ۱۴ شهریورماه ۳۶ درصد مردم استان با عدد ۵ میلیون ۱۱۶ هزار و ۷۱۹ و نفر در استان تهران واکسینه شده اند بیان داشت: در مقایسه با آمار کشوری این آمار قابل قبول است.
محسنی بندپی عنوان داشت: اگر بازگشایی مدارس را به تعویق انداختیم به این خاطر است که دانش آموزان باید هر ۲ دز واکسن را دریافت کنند تا بعدها با مشکل مواجه نباشیم.
استاندار تهران گفت: مراکز ۱۳۵ گانه واکسیناسیون در سطح استان از روز چهارشنبه به صورت ۲ نوبتی فعالیت می‌کنند و با کمک نیروهای بسیج، هلال احمر و نیروهای مدیریت بحران شهرداری تهران به کمک کادر درمان می آیند.
وی اظهار داشت: کمیته پیشگیری از سرقت نیروی انتظامی اعلام آمادگی کرد تا محموله‌های واکسن در استان را از مقصد تا مبدا اسکورت کنند و در خصوص سرقت واکسن یکی دو مورد وجود داشت که البته عوامل آن شناسایی و با آنها برخورد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار