امکانات برخی هنرستان‌های اصفهان قدمت 50 ساله دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: وقتی به هنرستان‌های خوب در اصفهان مراجعه می‌کنیم، می‌بینیم که امکانات آن به 50 سال قبل می‌رسد و مشکل امروز ما کمبود تجهیزات آموزشی و کارگاهی در هنرستان‌ها است.

ه گزارش فارس، محمد اعتدادی عصر امروز در مراسم افتتاحیه هنرستان خیرساز مرحوم حاج فارس ترابیان بادرود اظهار داشت: باید دستان خیری را بوسید که در مدت 8 ماه توانست یک هنرستان با وسعت زیاد را بسازد و تحویل آموزش و پرورش دهد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: زمان ساخت این هنرستان به عنوان یک رکورد محسوب می‌شود که می‌تواند الگوی خوبی برای خیران کشور باشد که یک خیر در مدت 8 ماه یک پروژه را کلنگ‌زنی و آن را به بهره‌برداری برساند.
وی افزود: از ابتدای سال تحصیلی جاری، 93 پروژه افتتاح شده است که 78 درصد این پروژه‌ها خیرساز بوده است، خیران استان اصفهان مسیر خودشان را پیدا کرده و در این کار خیر سهیم هستند.
اعتدادی با بیان این‌که هر هفته شاهد کلنگ‌زنی یا افتتاح پروژه خیرساز در استان اصفهان هستیم، بیان کرد: خیران می‌دانند که راه توسعه کشور در آموزش و پرورش است و عزت و عظمت کشور در گرو عزت و عظمت آموزش و پرورش قرار دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: امروز هنرستان‌ها جایگاه خاصی در بین دانش‌آموزان پیدا کرده‌اند و با تدبیر دولت برای توزیع متوازن رشته‌ها، شرایط هنرستان‌ها بسیار خوب شده که حتی دانش‌آموزان با معدل 20 می‌خواهند در هنرستان درس بخوانند.
وی با بیان این‌که یکی از مشکلات هنرستان‌های اصفهان این است که وقتی به هنرستان‌های خوب در اصفهان مراجعه می‌کنیم، می‌بینیم که امکانات آن به 50 سال قبل باز می‌گردد و ما از این مشکل رنج می‌بریم، خاطرنشان کرد: مشکل امروز ما کمبود تجهیزات آموزشی و کارگاهی در هنرستان‌ها است و از خیران می‌خواهیم در این حوزه همیار ما باشند تا تجهیزات فنی هنرستان‌ها به روز شود.
رمضانعلی فردوسی نیز در این مراسم با بیان این‌که امروز یک روز به یاد ماندنی در شهر بادرود محسوب می‌شود، گفت: محمود ترابیان یک کار بسیار بزرگ در این شهر انجام داد و با ساخت این هنرستان، آن را به فرزندان این مرز و بوم اهدا کرد.
فرماندار شهرستان نطنز خاطرنشان کرد: با توجه به دشمنی‌ها و تحریم‌های شکننده، خیران به کمک آموزش و پرورش آمده و با ساختن و تجهیز مدارس راه توسعه علم و دانش را باز می‌کنند تا دانش‌آموزان و آینده‌سازان این مملکت با کمبود امکانات و مکان آموزشی مواجه نباشند که این کار خیران بسیار ارزشمند است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار