منصوریان: قهرمانی تیم ووشوی سپاهان، بهترین هدیه تولدم بود

سهیلا منصوریان، بازیکن تیم ووشوی سپاهان درباره چهارمین قهرمانی متوالی این تیم در لیگ برتر ووشو توضیحاتی را بیان کرد.

سهیلا منصوریان ، بازیکن تیم ووشوی بانوان سپاهان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چهارمین قهرمانی متوالی این تیم در لیگ ووشو اظهار کرد: خدا را شکر ما چهارمین قهرمانی متوالی را با کمک بهترین‌ها از جمله شهربانو و الهه به دست آوردیم. ما امسال از سال‌های گذشته بیشتر آماده بودیم.
او ادامه داد: زمانی که یک مربی خوب بالای سرمان باشد، همه اتفاقات زیبا رقم می‌خورند. بازیکنان ما جوان بودند و خوشبختانه با همین نفرات جوان توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. شهربانو علاوه بر این که یک مربی خوب محسوب می‌شد، یک بازیکن خوب هم بود؛ در حالی که او تازه عمل جراحی کرده است. حتی پزشکان گفته بودند یک سال نباید مسابقه بدهد، اما غیرتش اجازه نداد که مبادا نبود او به تیم سپاهان لطمه بزند. شهربانو با همه این اتفاقات در تیم سپاهان حضور یافت و برای چهارمین بار متوالی قهرمانی را به دست آوردیم.

تیم سپاهان با آنالیز شهربانو برابر دانشگاه آزاد پیروز شد

منصوریان درباره سطح مسابقات لیگ ووشو گفت: سطح مسابقات عالی بود و بچه‌ها خیلی آماده بودند. تیم سپاهان منسجم و قوی بود و در نهایت ما توانستیم مسابقات را ببریم و قهرمان شویم. دانشگاه آزاد تیم خوبی محسوب می‌شد، اما با آنالیزی که شهربانو کرده بود، ما توانستیم با نتیجه ۶ بر یک پیروز شویم. به نظرم یک باخت نباید حساب شود؛ چون اتفاقی از سمت تیم ما و تیم دانشگاه آزاد رخ داد که آن یک شکست را هم می‌توانستیم به راحتی به برد تبدیل کنیم.

پیروزی مقتدرانه سپاهان شک و شبهه ای برای داوری نگذاشت

بازیکن تیم ووشوی سپاهان درباره اعتراض تیم دانشگاه آزاد به داوری اظهار کرد: داوران به خوبی قضاوت کردند. سطح فنی بچه‌ها مساوی بود. زمانی که با اختلاف یک یا ۲ امتیاز پیروز شویم، شک و شبهه‌ها مطرح می شوند و این موضوع طبیعی است. تیم سپاهان با اقتدار و با اختلاف امتیاز بالا برابر دانشگاه آزاد پیروز شد و هیچ شک و شبهه‌ای برای داوری نگذاشت.
او درباره مبلغ قرارداد‌ها در لیگ ووشوی بانوان گفت: متاسفانه مبلغ قرارداد‌ها برای ورزشکاران خانم خوب نیست و بیشتر به فوتبالیست‌ها رسیدگی می‌شود. البته همین مقدار هم شاکریم؛ چرا که می‌توانیم مسابقه بدهیم. شرایط تیم سپاهان امسال مناسب بود و رسیدگی خوبی داشت.
منصوریان: قهرمانی تیم ووشو سپاهان بهترین هدیه تولدم است/ شاید رقیب شهربانو در تیم ملی شوم

من آخرین نفر، مبلغ قراردادم را از باشگاه سپاهان گرفتم

منصوریان درباره اعتراضش به ندادن مبلغ قراردادش از سوی سپاهانی‌ها در سال گذشته بیان کرد: من یک مقدار عجول هستم؛ به خاطر این که ما ۲ سال هیچ مسابقه‌ای نداشتیم و شرایط مالی بد شده بود. وضعیت مالی هم بدجور فشار می‌آورد و من هم مثل همیشه بدهکار هستم. به هر حال خودم تقصیر داشتم، چون قرارداد یک ساله باید بگذرد تا پول را بدهند. البته یک اشتباه از باشگاه سپاهان انجام شد که شماره کارت من را نگرفته بود. مبلغ قرارداد به همه بازیکنان داده شد و من به عنوان آخرین نفر پول را دریافت کردم.

من در مسابقات MMA در دبی مبارزه می کنم

لژیونر ووشوی کشورمان درباره این که برای مسابقه دادن به لیگ چین نمی‌رود، گفت: فعلا به چین نمی‌روم؛ چون با باشگاه UFC در دبی قرارداد ۲ ساله دارم. نزدیک به ۲۰ روز دیگر در مسابقات MMA در دبی روی رینگ می روم.
منصوریان درباره این که برای تیم ملی ووشو مسابقه می‌دهد، گفت: بازی‌های المپیک آسیایی را پیش رو داریم و ممکن است با شهربانو رقیب باشم. باید ببینم که از پس او برمی آیم یا به خانواده بگویم دست و پایش را ببندند.
او در پایان گفت: قهرمانی تیم ووشوی سپاهان، بهترین هدیه تولدم بود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار