چرا برخی از دانش‌آموزان اصفهانی هنوز کتاب دریافت نکردند؟

رئیس اداره تعاون و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از علل عدم توزیع کتب درسی بین برخی از دانش‌آموزان خبر داد و گفت: دانش‌آموزان هیچ نگرانی نداشته باشند به اندازه کافی کتاب درسی در نواحی و مناطق آموزش و پرورش توزیع شده است.

چرا برخی از دانش‌آموزان اصفهانی هنوز کتاب دریافت نکردند؟

علیرضا عابدی در جمع خبرنگاران، با اشاره به عدم توزیع کتب درسی در برخی از مدارس استان، اظهار داشت: به دلایلی با گذشت 10 روز از آغاز سال تحصیلی هنوز بعضی از دانش‌آموزان موفق به دریافت کتاب نشده‌اند.

وی افزود: عدم تایید قبض ثبت سفارش دانش‌آموزان در سامانه سیدا یکی از علل تاخیر در توزیع کتب درسی برای برخی دانش‌آموزان است این سامانه در سال جاری توسط وزارت آموزش و پرورش طراحی شد که اطلاعات دانش‌آموزان و ثبت سفارش در این سامانه ثبت می‌شود و توسط مدیران تایید تا حواله صادر شود.

رئیس اداره تعاون و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه تغییر رشته یا تغییر محل تحصیل یکی دیگر از علل تاخیر در توزیع کتاب درسی است، گفت: آن دسته از دانش‌آموزانی که تغییر رشته داده‌اند ولی در سامانه اطلاعات تغییرات انجام نشده و همچنین آن دسته از دانش‌آموزانی هم که محل تحصیل خود را عوض کرده‌اند برخی از آنها تا کنون کتاب دریافت نکرده‌اند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان هیچ نگرانی نداشته باشند به اندازه کافی کتاب درسی در نواحی و مناطق آموزش و پرورش توزیع شده و چاره کار این است که یا دانش‌آموزان به مدیر مدرسه مراجعه کنند یا می‌توانند به عاملان توزیع در ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی با ارائه کد ملی و سریال شناسنامه مراجعه کنند تا موضوع بررسی شود.

عابدی تصریح کرد: راه سومی که برای دریافت کتب درسی پیشنهاد می‌شود این است که با شماره تماس 37108752 یا 37108740 با ارائه کد ملی و سریال شناسنامه در سامانه سیدا، اطلاعات بررسی می‌شود و علت اینکه هنوز دانش آموز موفق به دریافت کتاب درسی نشده، مشخص می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار