دادفر: با حضور مهدی تارتار خیالمان از تیم راحت است

سرپرست باشگاه ذوب آهن در مورد حضورش در این باشگاه و مشکلات پیش رو صحبت کرد.

دادفر:  با حضور مهدی تارتار خیالمان از تیم راحت است

فرشاد دادفر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضورش به عنوان سرپرست باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: پس از استعفای آقای فریدونی هیات مدیره باشگاه جلسه برگزار کرد و طی آن مقرر شد باشگاه فعلا تا انتخاب مدیرعامل جدید با سرپرست اداره شود و از اعتماد هیات مدیره به این جانب ممنونم و امیدوارم بتوانم نقشه راهی که برای باشگاه طراحی شده را به خوبی بتوانیم با کار جمعی جلو ببریم.
وی در مورد شرایط باشگاه ذوب آهن گفت: شرایط خوبی حاکم است و اخیرا موفقیتی در رشته دو و میدانی داشتیم که ورزش مادر شناخته می‌شود و موفقیت در این رشته به نوعی دلیلی بر عملکرد خوب یک باشگاه ورزشی است و در سایر موارد هم کارها به خوبی جلو می‌رود و امیدوارم از این به بعد هم خوب باشد و مسیری که در پیش است به خوبی ادامه پیدا کند.
سرپرست باشگاه ذوب آهن در مورد تیم فوتبال این مجموعه گفت: تیم فوتبال بزرگسالان برای هر باشگاهی به نوعی ویترین محسوب می‌شود و عملکرد یک باشگاه را با آن می‌سنجند. خدا را شکر در این قسمت هم شرایط به خوبی جلو می‌رود. سرمربی خوب و کاربلدی مثل آقای تارتار بالای سر این تیم است و با حضور ایشان خیالمان از همه چیز راحت است و اردو و دیدارهای تدارکاتی برای آماده سازی پیش فصل هم در جریان است و منتظر شروع یک فصل خوب هستیم.
دادفر در مورد مشکل ایجاد شده برای قاسم حدادی فر هم خاطرنشان کرد: من به تازگی وارد مجموعه شدم و خیلی به طور ریز و دقیق در جریان این مشکل نبودم ولی قاسم حدادی فر فرزند و سرمایه باشگاه ذوب آهن است و سال‌ها با پیراهن این تیم عرق ریخته و افتخار آفرینی کرده است و قطعا او برای ما عزیز و محترم است. مشکل پیش آمده هرچه باشد یک سو تفاهم است و با مدیریت این موضوع را صد درصد برطرف خواهیم کرد و قطعا از نظر ما این موضوع حل شده است.
وی در مورد حمایت کارخانه ذوب آهن از باشگاه هم خاطر نشان کرد: حمایت ها به خوبی انجام می‌شود و بودجه تخصیص داده شده به باشگاه هم برای ما حکم یکی از موارد همان نقشه راه را دارد که برنامه ریزی و مدیریت آن بر عهده ماست و بودجه را آنها مشخص می‌کنند و مدیریت آن بر عهده ماست و بر اساس آن عمل خواهیم کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار