روی چه حسابی 28 میلیارد به پرسپولیس کمک کردند؟!

خیلی‌ها معتقدند که استقلال در فصل بیست و یکم کارش سخت خواهد شد. استدلال این تعداد که کار استقلال را در لیگ جدید سخت می‌دانند، این است که این تیم شاکله اصلی‌اش را از دست داده و بازیکنانی را که در فصل نقل و انتقالات خریداری کرده است، نمی‌توانند جایگزین مناسبی برای بازیکنان قبلی باشند. البته در میان افرادی که این روزها زیاد دید مثبتی نسبت به آینده کاری استقلال ندارند، یک نفر هست که اعتقاد دارد استقلال با همین نفرات هم می‌تواند در لیگ بیست و یکم موفق شود.

روی چه حسابی 28 میلیارد به پرسپولیس کمک کردند؟!

این فرد که اینقدر خوشبین است، کسی نیست به غیر از مهدی فنونی‌زاده که در بین هواداران استقلال چهره بسیار محبوبی است و در فضای مجازی هم فعالیت زیادی دارد. در خصوص شرایط استقلال و علت باخت این تیم در بازی با دانشجویان با وی همکلام شدیم.

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
خدا را شکر فعلاً آسمان استقلال آبی است، البته اگر چوب لای چرخ استقلال نگذارند.

یعنی اعتقاد دارید عده‌ای قصد دارند که چوب لای چرخ استقلال بگذارند؟
بله، مگر در سال‌های گذشته این کار را انجام ندادند؟ من یک سؤال دارم روی چه حسابی به پرسپولیس 28 میلیارد کمک می‌کنند. اشکالی ندارد به پرسپولیس کمک کنند اما چند وقت دیگر هم پول استرا را بدهند. مگر آقایان خودشان استرا را فراری ندادند، حالا هم پولش را می‌خواهد، پرداخت کنند تا استقلال به دردسر نیفتد.

خیلی‌ها معتقدند که استقلال در فصل نقل و انتقالات خوب یارگیری نکرده است. گفته می‌شود اگر این تیم در فصل نقل و انتقالات درست عمل کند در جریان لیگ بهانه‌گیری نمی‌کند!
با چه پولی استقلال باید بازیکن خوب بگیرد؟ استقلال مجبور است بازیکن متوسط بگیرد. استقلال اگر پول داشت در فصل نقل و انتقالات درست عمل می‌کرد و چند بازیکن خوب خارجی می‌گرفت.

در جریان فصل نقل و انتقالات استقلال شاکله‌اش را از دست داد و به نظر می‌رسد همین معضل هم در جریان لیگ مشکل‌ساز شود.
حرف من هم همین است. استقلال قایدی را از دست داد. جای این بازیکن چه بازیکنی را جذب کرد؟ فرشید اسماعیلی از تیم استقلال رفت. به جای این بازیکن چه بازیکنی را به تیم اضافه کرد؟ خب این مسائل باعث می‌شود که استقلال به مشکل بخورد.

خیلی‌ها معتقدند که استقلال نباید بازیکنی مثل امین قاسمی‌نژاد را جذب می‌کرد که سنش بالا رفته است!

اما من چنین اعتقادی ندارم. امین قاسمی‌نژاد بازیکن باتجربه‌ای است و طی این سال‌ها خوب بازی کرده، پس می‌تواند به استقلال کمک کند. بازیکنان جوانی که استقلال گرفته اما شاید در فصل بیست و یکم جواب ندهند و سال بعد بتوانند برای استقلال مؤثر واقع شوند. این را هم بگویم که هوادار الان جام می‌خواهد. دو سال آینده جام به درد نمی‌خورد.

حضور آقای آجورلو در استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

سردار بسیار آدم خوبی است و رزومه خوبی هم دارد. از همه مهم‌تر این است که او انسان سالمی است. امیدوارم ایشان در استقلال هم بتواند خوب کار کند و تیم محبوب ما را به قهرمانی برساند.

فرهاد مجیدی می‌تواند استقلال را به جام برساند؟
فرهاد محبوب هواداران است و نشان داده که نسبت به گذشته تجربه‌اش خیلی بالاتر رفته است. من تغییر را در نحوه مربیگری او دیده‌ام و به نظر او می‌تواند به استقلال کمک کند و این تیم را به جام برساند. ما هم به عنوان پیشکسوت استقلال می‌توانیم از او حمایت کنیم.




شماره پیراهن‌ها را در استقلال تقسیم کرده‌اند و شماره پیراهن قایدی را به قاسمی‌نژاد داده‌اند و چشمی هم شماره غلامی را باید بپوشد. این تقسیم شماره‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟
شماره پیراهن یک عدد است و فرقی نمی‌کند که چه کسی چه شماره‌ای می‌پوشد. بعضی‌ها فقط به بعضی شماره‌ها علاقه دارند.

استقلال در بازی با دانشجویان بازنده شد! در حالی که از نفرات اصلی خود استفاده کرد. این باخت را چطور ارزیابی می‌کنید؟
من در آن بازی حضور نداشتم و نمی‌توانم تحلیل درستی داشته باشم اما به هر حال قبل از لیگ این باخت اصلاً خوب نیست و عجیب به نظر می‌رسد. به هر حال این بازی‌ها انجام می‌شود تا ضعف‌ها را سرمربی متوجه شود و برطرف کند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار