واکنش فدراسیون بسکتبال به ابهامات در لیست جدید تیم ملی؛ صمد از خداحافظی منصرف شد؟

سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران گفت:طبق برنامه قرار است روز شنبه تیم ملی ایران در دیداری تدارکاتی به مصاف سوریه برود.

واکنش فدراسیون بسکتبال به ابهامات در لیست جدید تیم ملی؛ صمد از خداحافظی منصرف شد؟

مسعود عماری در گفت‌وگو با میزان، درباره انصراف حامد حسین‌زاده از شرکت در اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره اول مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ و برخی حواشی درمورد اختلاف این بازیکن با مصطفی هاشمی، اظهار داشت: در ابتدا باید وجود هرگونه اختلاف شخصی بین حسین‌زاده و سرمربی تیم ملی را تکذیب کنم؛ چرا که موضوع عدم حضور این بازیکن در اردوی تیم ملی کاملا هماهنگ شده بود. حسین‌زاده پس از دعوت شدنش به مسعود قاسمی، مدیر تیم‌های ملی اطلاع داده بود که با توجه به مشکلات و گرفتاری شخصی امکان حضورش در این پنجره نیست، اما در پنجره‌های بعدی حضور خواهد داشت.
سرپرست تیم ملی بسکتبال در مورد غیبت حامد حدادی ، خاطرنشان کرد: همانگونه که می‌دانید حدادی در لیگ چین توپ می‌زند و برای آنکه بتواند به سمت سیچوآن پرواز داشته باشد، حدود یک ماه در شرایط قرنطینه‌ای بود و اکنون اگر می‌خواست برای ملحق شدن به اردو به ایران برگردد باید دوباره یک ماه در شرایط قرنطینه قرار می‌گرفت تا دوباره بتواند مجوز پرواز به سمت چین را بگیرد. به همین خاطر در یک هماهنگی قرار شد که حدادی در این اردو غایب باشد.
وی در واکنش به وضعیت حضور صمد نیکخواه بهرامی در تیم ملی اظهار کرد: صمد اکنون در آمریکا به سر می‌برد و بنابه برخی دلایل فعلا در تیم ملی حضور ندارد، ولی می‌دانم که مصطفی هاشمی برای حضور در تیم ملی با وی صحبت کرده است و شاید در پنجره‌های بعدی به تیم ملی ملحق شود.
عماری در پایان در مورد برنامه تدارکاتی تیم ملی بسکتبال پیش از بازی با بحرین، گفت: تمرینات تیم ملی به صورت بسیار منظم زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌شود و طبق برنامه قرار است روز شنبه یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی سوریه برگزار کنیم. همچنی احتمال دارد با دو تیم باشگاهی از لیگ برتر بازی دوستانه داشته باشیم تا با آمادگی کامل بحرین را از پیش رو برداریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار