بیوگرافی محیا دهقانی

محیا دهقانی متولد خرداد ۱۳۷۰ در تهران و بازیگر است. در ادامه با بیوگرافی محیا دهقانی بیشتر آشنا می شوید.

ماجرای نیمروز، شیار ۱۴۳، لیلاج، پایتخت ۴ و هم سایه از جمله کار های شاخص سینمایی و تلویزیونی هستند که محیا دهقانی در آنها به ایفای نقش پرداخته است، در ادامه این مطلب بیوگرافی محیا دهقانی بازیگر جوان تلویزیون و سینما، به همراه تصاویر متنوع و جدید وی را با هم مرور می کنیم.
بیوگرافی جدید محیا دهقانی

بیوگرافی محیا دهقانی به همراه تصاویر شخصی اش

محیا دهقانی، فارغ التحصیل لیسانس بازیگری است. وی فعالیت هنری خود را با کلاس های بازیگری زیر نظر داریوش ارجمند آغاز کرد، محیا دهقانی اولین بار در سن ۱۳ سالگی در فیلم قهر و آشتی به ایفای نقش پرداخت و سپس با حضور در تله فیلم رباط در سال ۸۶ و نیز پرونده مختومه به بازیگری اش ادامه داد. از کارهای شاخص وی می توان به سریال قهر و آشتی، سری چهارم سریال پایتخت، ماجرای نیمروز، شیار ۱۴۳، تله فیلم رباط، تله فیلم پرونده مختومه، تله فیلم پر، فیلم کوتاه هر آنچه بران همه چیز را شست و فیلم کوتاه با هر نه بهار اشاره کرد.
بیوگرافی جالب محیا دهقانی
محیا دهقانی در فیلم «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار، در نقش یک دختر روستایی دیده شد، وی در این فیلم با بازیگران سرشناسی همچون مریلا زارعی، جواد عزتی و گلاره عباسی همبازی بوده است.

محیا دهقانی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون هم اکنون ۲۷ سال دارد و مجرد می باشد. در ادامه شما را به تماشای عکس های جالب و متنوع وی دعوت می نماییم.
بیوگرافی مختصر محیا دهقانی محیا دهقانی در اکران یک فیلم سینمایی
بیوگرافی از محیا دهقانی+عکس عکس متفاوت محیا دهقانی
زندگینامه و عکس محیا دهقانی عکس زیبای محیا دهقانی
بیوگرافی بازیگر جوان محیا دهقانی عکس جذاب محیا دهقانی
بیوگرافی محیا دهقانی+عکس محیا دهقانی در کنار بازیگران پایتخت
بیوگرافی کلی از محیا دهقانی عکس اینستاگرامی محیا دهقانی
بیوگرافی بازیگر زن پایتخت 4 سلفی محیا دهقانی و بازیگر زن پایتخت
بیوگرافی و زندگینامه محیا دهقانی تصویری خاص از محیا دهقانی
بیوگرافی و انواع عکس محیا دهقانی عکس زیبای محیا دهقانی
بیوگرافی دیدنی محیا دهقانی عکس جالب و دیدنی محیا دهقانی
بیوگرافی کمتر دیده شده محیا دهقانی عکس محیا دهقانی با ظاهری متفاوت
بیوگرافی دیده نشده محیا دهقانی عکس محیا دهقانی
بیوگرافی خاص محیا دهقانی عکس جدید محیا دهقانی
بیوگرافی کامل محیا دهقانی تیپ صورتی محیا دهقانی
بیوگرافی و عکس محیا دهقانی سلفی محیا دهقانی از خودش
بیوگرافی محیا دهقانی چهره زیبای محیا دهقانی
بیوگرافی جامع محیا دهقانی عکس آتلیه ای محیا دهقانی
بیوگرافی محیا دهقانی

ازدواج

این بازیگر ایرانی مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده است، اما این موضوع برای وی اهمیت دارد، در زیر نظر وی را در رابطه با ازدواج کردن می خوانید :
ازدواج برای جوان های این نسل خیلی سخت شده است، به خصوص هنرمندان چرا که مردم از اینکه شغل همسرشان بازیگری است را خیلی سخت می پذیرند؛ اولویت زندگی من بعد از کار اینست که دوست دارم یک همسر و مادر خوب باشم

ورزش های مورد علاقه وی

محیا دهقانی از دوران کودکی ورزش می کرده است، او در سنین ۸ تا ۱۰ سالگی اش، ورزش کاراته را دنبال می کرد و تا دان دو کاراته نیز پیش رفت، ولی به دلیل بازیگری آن را کنار گذاشت و در حال حاضر نیز به شنا و بدنسازی می پردازد.
شرح حال زندگی محیا دهقانی
البته این بازیگر جوان و توانمند به گفته خودش؛ پیاده روی را نیز دوست دارد، ضمن اینکه به بازی شطرنج علاقه زیادی دارد.

برخی علایق محیا دهقانی

وی فیلم زیاد می بیند و فیلم «تنت» بسیار مورد علاقه اش بود. از بین کتاب ها نیز کتاب «ساربان سرگردان» به نویسندگی خانم سیمین دانشور را دوست دارد.
وی دیدن فیلم های خارجی را ترجیح می دهد، زیرا عقیده دارد، فیلم های ایرانی بیشتر دیالوگ محور هستند تا بازی محور.
تصاویر جدید محیا دهقانی
او به شنیدن موسیقی نیز علاقمند بوده و آن را کامل ترین هنر می داند و معتقد است تنها با شنیدن یک کار، دنیای درون متحول می شود. وی در کودکی سازدهنی می زد، اما آن را ادامه نداده است و موسیقی را نیز فقط به عنوان شنونده دنبال می کند، زیرا به گفته خودش، هیچ استعدادی در نواختن آن ندارد.
این بازیگر مدت خیلی کوتاهی در عرصه مدلینگ نیز فعالیت کرده و با وجود درآمد بالای این کار ترجیح داده است که فقط بازیگری را دنبال کند.

جدیدترین عکسهای محیا دهقانی

در این قسمت از زندگینامه محیا دهقانی بازیگر جوان و ورزشکار سینما و تلویزیون کشورمان، تصاویر جدیدتری از وی را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه طرفدارانش قرار گیرد.
زندگی نوشته در مورد محیا دهقانی زندگی نوشته خواندنی محیا دهقانی گالری عکسهای محیا دهقانی زندگی نامه محیا دهقانی زندگی نامه متفاوت محیا دهقانی عکس و بیوگرافی محیا دهقانی زندگی نامه جذاب محیا دهقانی زندگی نامه درباره محیا دهقانی زندگی نامه جالب محیا دهقانی زندگی نامه خواندنی محیا دهقانی جدیدترین بیوگرافی محیا دهقانی
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار